19/10 - 09 ♥

Hejsan hejsan.
hm. skolan idag då som vanligt.. rätt okej. inte gjort speciellt mycket. haha helt sant. (a, usch.. måste fan börja me skiten nu.. på rasten tog jag och sofia några kort.. men kan dock inte lägga in dom på datorn. eftersom min stora är sönder.. men men ska ta med mig kameran till skolan i morgon igen. å ta lite mer kort.. kul med nya kort lite överallt. och inte bara hemma liksom. men men. idag är det 5 månader för mig och tobias.. <3 känns skönt. faktiskt men han säger inte så mycket till mig idag...=( men men de är väl ingenting?..(: hoppas jag iallafall..=o , aja, sovit en stund men Sofia ringde. och mamma gick in och väckte mig ! (inte snällt) haha. ;D så nu funderar jag på att baka lite.:) gott <3. och när kakan står i ugnen så ska jag packa ner idrottskläder. för jag ska vara med på den i morgon .. =o typ nästan första gången någonsin hahah ! är ju så in i helvete bäst på det. :D haha. yeye.. nog om det skaru se! skriver sedan eller åter igen i morgon! kram på er ! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0