18/10 - 09 ♥

5 månader med min älskade Tobias i morgon <3

hej hej :)
vad ska jag skriva om idag? heeh varit med tobias i helgen. underbart !! :) jaa.. =) i fredags så gosade vi lite, kolla film och bara tog de lugnt.. somnade rätt så tidigt.. ;D haha. trötta som vi var.. haha. och igår såå gjorde vi inte heller speciellt mycket.. Theresia ringde. och vi va med henne en stund. =) , gick hem till henne å så.. kollade på hennes hus å hennes nya hund.:) haha, sedan så kom mamma och hämtade mig o tobias. jag fick köra (a,, weeei.:D sedan när vi kom hem fixade jag naglarna lite grann..^^ och satt me bby i soffan. sen gick vi och la oss.. han somnade såklart ganska fort.. -.- haha lata unge! och ja somnade strax efter.. efter att ha putt på han nåra gånger.. me tanke på att han snarkar (; .. ahah men somnade iallafall.(: , och idag väckte han mig vid halv 6 eller någonting.. (; myspyyys <3 . sedan somnade vi om. sedan vakna han. å satte på tvn.. å jag vakna väl vid 10 ? halv 11 nångång.. å då gick ja upp..å duscha å gjorde mig iordning lite grann.. sedan så åt vi. å busa lite.. haha. sjukt kul !! men säger inte va de va som va så roligt ;) privat privat ! haaha. men men sen så skulle vi köra hem honom. å ja fick övningsköra dit. och även hem. å när vi kom hem så lagade vi lite mat.(: gott... sen så gick ja å la mig i badet... och nu så sitter jag här..:) haha inte speciellt roligt att läsa detta inlägget kanske? men är rätt så dålig på att uppdatera.. så ni får vara glada för att jag ens uppdaterar sån här spörja.;P haha =D men nu så ska jag sitta här och fördriva tiden lite.. andra avenyn idag! så måste kolla på det. (: börjar kl 23:00 - 23:45. :) ungefär.. =) kul :Dhehe men men ha en skön kväll. så får vi se om ja har något intressant att komma med. :) kram på er. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0