14/10 - 09 ♥

Hejsan alla glada, negativa, ledsna, trötta, pigga, fjortisar, ja alla som går in och läser:) ♥
hoppas ni mår bra, de gör väl jag till och från.. vad har hänt idag? ingenting speciellt faktiskt.. vart i skolan, sjukt segt..men det är väl ett måste.. och på lunch rasten övningskörde jag på trafikskolan..:)tränat lite på de där med att starta i backe å skit idag.. as tråkigt...-.- men de måste ju göras.. helt klart.. och i skolan för övrigt har varit sjuuuuukt trååkig... Rasmus en kille i min klass, mitt ex bror..^^,  slog mig.. hah har svin ont ! fetaste blåmärket. tack för det. jaa, sedan kom min pappa och hämta mig när jag slutade.:) hm.. åkte till hans jobb.. kom dit typ halv 2..? åkte halv 5!! sjuuukt lång tråkigt .. haha å nu när jag varit hemma.. har jag ätit, kollat runt på nätet efter en tatuerare..:) hittade massa... :) hittat 2 tatueringar som jag vill göra.. tvääär fina. jaa, så har ja målat lite.. en sak ja ska ha på ryggen, i tatuering.. :) men ingenting bestämt om det än. får väl se va det blir.(:, så har ja försökt fixa min dator.. de funkar såklart inte..:( så ska plocka ner allting i morgon.. å ta bort skiten.. åå köpa en bärbar istället. en riktig .. för den här funkar ingenting på egentligen. så jaa.. en ny dator blir det så småning om! =) , praktik imorgon? vet inte.. vill inte..:( pratade med min lärare idag om det... för ja inte varit där på 3 veckor.. *suck*... hon tvingar mig typ. men va ska ja göra om ja inte trivs?.. vill verkligen inte.. så funderar på att skita i det..=/ helt seriöst faktiskt..men jaa..:( ja vet inte hur ja gör. märker jag.. ska snacka med mamma om det om en stund tänkte jag.... men men nog om det. hehe och en sak till va jag har gjort idag..:) tråkigt jag vet,:o , men ni behöver inte läsa mer om ni inte vill xD ? tvingar er inte (a. :D hha ja har gjort ett teoritest på nätet..:D blev godkänd. 58 rätt av 65.= godkänd. :D helt nice. haha:D gött för mig änna.. körkort på ingång känns de som. men men märker la hur de går för den biten också.. och förlåt alla ni som läser/läst? ( vad ni nu gör..) min blogg.. att jag inte har uppdaterat på länge.. men som jag skrev i ett inlägg här under så var de för min morfar har gått bort.. tragiskt.. begravningen är satt den 28 oktober.. jannikes födelsedag.. roligt liksom. och på lovet dessutom! dååååligt... men men..:/ måste la göras det med.. som allting annat här i livet.. och en as rolig sak. jag är tillsammans med Tobias igen <3 weeeeeeei. min älskling!!!!  5 månader den 19:de.. om vi fortfarande räknar, eller om vi börjar om? vetinte..?:P haha.. men men.:) hur som helst så var han här i helgen. han kom i lördags och mådde inte så jätte bra.:P hehe. men vi myste,pratade,kolla film.. mjaa lite sådant.:) myspys. sedan på söndagen körde jag och pappa hem honom.:(, trååkigt. hehe men snart så ss vi igen hoppas jag!:o kommer fan längta ihjäl mig annars.. i need you baby. du r det bästa jag har.:) hm, men men nu ska inte jag slösa bort eran tid något mera . för nu tänkte jag ta en kopp te och prata lite med mamma sedan göra mig iordning för sängen . och sedan sova..:) hehe men kanske skriver imorgon igen. får se hur det blir. men men ni märker. kram på alla er som läser min blogg..:) kram och godnatt på er. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0