1/10 - 09 ♥

Hejsan hejsan
Börjar må lite bättre nu tror jag..  så tänkte att ja passar på att blogga medans jag orkar.. finns inte speciellt jätte mycket att skriva just nu..blev klar med en kudde jag gjorde i slöjden.. blev klar med den igår.. plus att jag övningskörde på trafikskolan, gick faktiskt as bra .. =) hehe, tycker jag då.(: , och så körde jag lite med mamma .. och idag har jag bara varit hemma..skulle till praktiken egentligen. men orkade inte.och så blev det inte . så har bara varit hemma och städat å så :) .. mjaa.. händer i helgen tro? kanske ska in till Göteborg. får väl se vart jag landar någonstans. aja, orkar inte skriva mera nu.. ska fixa å dona lite.. så att.. byebye. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0