9/11 - 09 ♥ lev idag!


usch,spyr snart. !? kolla in sminket :S äckliga fjortishelveten !

Hej alla underbara (:
Hoppas ni mår bra, de gör dock inte jag.. mår illa å känns som om jag ska kräkas . inte gott .. :/ kände av detta redan igår kväll när jag kom hem från tobias mamma, så aa.. idag gick jag till skolan , åkte hem vid halv 10 - 10 något där. när ja kom hem så tog ja lite å käka, sedan gick ja å la mig :/ vaknade vid 16:00 ungefär.. något sånt och då gick min mamma oxå upp.. å började göra middag.. sedan åkte hon till jobbet..*suck* =( men men, ska se om ja ska vara hemma i morgon känns lite meningslöst eftersom det är öppet hus imon, komma dit å må dåligt (y , stå i köket å grejja me massa mat när man inte mår bra (Y, inte speciellt bra kanske ? så aa.. ska se va mamma å pappa säger sedan. <3 annars blire väl till att ja sticker från skolan så fort ja kommer dit som en annan gång när jag inte mådde bra.. haha, satt på bussta å hade 40gradersfeber (Y satt där från 8 - 3 typ, sedan åkte jag med Ella hem den gången, å min pappa hämtade mig där å va tvääär sur. ^^haha dagar man kommer ihåg asså ;) , men men... finns inte så mycket mer att skriva just nu.. ska ev. med pappsen till frölunda om en stund . (: , han skulle hämta någonting till hans skytte pistol . (: kul liksom .xD men får se.. kanske lika bra? så kan ja fråga han om han kan stanna i affären på vägen hem. så ja kan köpa lite apelsin sakimoj ? joice eller va fan de heter? stavas ? HAHA. min hjärna är inte med idag. haha . fifan. men men. :) nu ska jag gå å hitta på någonting annat.. röka kanske? tack för en bra helg lotta,putte,Tobias & Carro :) ni är underabra människor . <3 men nu ska jag inte vara här kram på er skriver sedan/imon? eller någonting.. ska även klistra in de jannike skrev på sin blogg om mig (a <3 / M

- Dröm om morgondagen
minns går dagen,
lev idag.

-
Det här är från Jannike till mig <3!
För ungefär 4 år sen när jag gick på IV så började jag chatta med Maalene. Det visade sig att vi hade en gemensam kompis - Koffe (; Så blev vi kompisar över Lunarstorm och vi chattade varje dag på MSN och tillslut så bestämde vi oss för att vi skulle träffas i verkligheten :D Det är någonting jag inte ångrar för MaaleneBengtsson är numera min ABSOLUT BÄSTA kompis någonsin <3 Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om hon lämnar mig. Jag klarar mig inte utan henne. Vi blir bara tightare och tightare vänner för varje månad som går. Vi har så mkt gemensamt och det är härligt att ha ngn som man kan prata om ALLT med :D Hon är en sån vän som jag aldrig vill förlora för jag älskar henne verkligen. Hon finns för mig dygnet runt och jag finns för henne. Jag hoppas att du vet det hjärtat ? <3 Vi har så många härliga minnen och fler ska dom bli med åren :D Eller hur Babe <3 ? På 4 år snart har vi haft ETT ENDA gräl och det var den horiga Frida som ville sära på oss , men hon lyckades inte som tur är ;D Jag tror inte att någon kan komma emellan oss och förstöra våran vänskap. Visst , det går perioder då och då när hon aldrig har tid att träffa mig. Hon har massa planerat med pojkvännen och så, men egentligen så tror jag att det är bra för oss och för att stärka våran vänskap att vi inte ses lika ofta som vi gjorde förr. Jag blir ju dock lite ledsen när hon en gång ljugit för mig .. jag minns inte vad det var , men jag minns att det gjorde ont så in i fan att få reda på att min bästa kompis ljugit för mig så jag hoppas att hon inte gör on det <3 Jag vill inte bli sårad av min bästa kompis .. det gör ont. Jag tror att anledningen till att vi är så tighta är för att vi har så mkt gemensamt när det gäller personligheten och annat. Det kan också vara för att vi verkligen litar på varandra så att vi kan prata om precis vad vi vill. Det är inte alla man kan prata om hela sitt liv med, men jag har hittat den bästa kompisen någonsin på Lunarstorm :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0