5/11 - 09 ♥

Heej.
Nu är jag hemma ifrån skolan och tänkte att jag skulle blogga lite. inte så stor lust , men måste komma igång någongång. ligger back som fan känns de som . hm..men det ska det allt bli ändring på! och ni får lära er att kommentera lite bättre, ni suger på det! bara så ni är medvetna om det! :)men men skolan va okej. efter rasten så städade jag på min plats inne i köket. sedan gick ajg med Christian till Maxi för att handla lite. haha , as kul :) , mysig dag med honom idag. jobbat lugnt å bara tagit de lugnt.. (: , å i mogron ska vi göra Sjömansbiff ! åååh . min älsklingsmat :o <3 bäästa som finns någonsin. så ska köpa med mig 2 port. i morgon. haha, de ska vi dock äta i helgen men det spelar inte så stor roll ;) men men nog om det. när jag sluta så vänta ja på mamma och pappa,  som kom med en gång , träffade theresia på busshållsplatsen så vi körde hem henne. hii .så har nu varit ute å övningskört en stund med min mamma.. myspys. starta i backe å sånt . giick as bra faktiskt . (; hehe. men i morgon är det fredag. skönt kan man väl säga. träffa min pojkvän igen. och även kööra till skolan och även ifrån skolan hoppas jag på. :) så ska ev till lotta. tobias mamma .. :) å vara där över helgen , de ville han så vi får väl se va som händer. :) hoppas min mens e slut bara.. så slipper ja vara lätt irreterad :/ hehe men de ska nog gå bra. men nu ska jag nog ta någonting att äta å sedan göra mig iordning för sängen. för jag är skit trött. men skriver kanske i morgon i skolan en liten skvätt. eller någonting .godnatt sov så gott allesammans. kram / M
 
Hejsan hejsan. ♥

hm tänkte skriva lite om min dag idag.. har riktigt ont i magen. inte speciellt kul, haft de sedan i söndags. ont ont ont! men de är inte så mycket att göra åt, tabletter hjälper inte. så är de inte borta i morgon tänker jag kolla upp det. eller någonting. =/ hm.. men men just nu sitter jag i skolan. har rast från 11 - 12 . rätt skönt. vi är i köket idag. och jag har fått göra lätta enkla saker som inte är speciellt ansträngande, som typ : vispa grädde, mixa ner bröd till ströbröd. gå med disk till disken. fylla lite där å köra in. å ta tillbaka. ^^ men men haha trååååkigt. men skönt. men nu ska ja ut å röka , slutar klockan 15:00 skriver när jag kommer hem. eller någonting. ha de så bra så länge. kram./ M

- Tobias, du är min kärlek!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0