3/11 - 09 ♥ Loove ♥

Nu vet jag vad äkta kärlek är! <3

Här är lite som min älskade tobias skrev (': sjukt underbart sööt är du älskling!
-
Älskling , Du är mitt allt mitt finaste!
Jag älskar dig något enormt..
Längtar till varje helg / lov.
för att få vara jämte dig !
Bästa som finns är när ja vaknar upp jämte dig !
Jag älskar dig något jävla enomrt.
Du är det finaste jag vet snyggaste oxå!
Jag kan inte beskriva min kärlek te dig !
Kommer ihåg våran första dag tillsammans som den vore igår!
Snart ett halvår för oss och det känns underbart :O Hihih
Blev förvånad när ja kollade datumet idag
Du är så jävla underbar, Baby jag vill säga dig en sak!
Jag älskar dig ! nu idag , föralltid !
Hoppas aldrig våran kärlek till varandra tar slut !
ÅHHHHHHH! Kan inte beskriva mera baby! JAG ÄLSKAR DIG SÅ ENKELT ÄR DET

Jag älskar stunden då vi ligger i sängen, pratar och allt va vi nu gör.
men det bästa av allting är när du pussar mig på pannan, jag blir
helt varm i kroppen det är den bästa känslan på hela dagen <3
du hjärtat. för mig är du världen älskling.
one love!
- Bara så du vet, du är mitt allt och lite till
älskar dig så mycket, utan dig är jag ingenting!


-
Weeei haft ansiktsmask på mig (; as go va den, brände lite, men den var riktigt go. undra då hur den skulle vara i bastu? :o eftersom man egentligen ska ha den där . hehe =) aja bjuder på 2 st bilder med sånt klet på (;
skratta om ni vill .bryr mig inte speciellt mycket faktiskt. :)



Kommentarer
Postat av: Jannike Ovring

jag skrattar bara om du skrattar ;D och jag vet att du skrattar nu när jag säger att jag skrattar åt dig <3 Nej det gör jag inte , du är lika söt som alltid hjärtat <33

2009-11-03 @ 20:53:27
URL: http://jannikeovring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0