21/11 - 09 ♥ Krogen! bla.

hiii , Jag älskar dig så in i helvete mycket babe. du är
min älskling. och du är det bästa som någonsin har hänt mig ,
du och jag.<3 lille plutt unge <3 (a.  thii. bästa mannen som finns!

Heeej .

hoppas ni är pigga å glada. :) själv så är jag ganska så trött idag, var ute igår.. de va la sådär med den saken?  när vi kom dit skrek jannike med på alla låtar å över hela krogen. ahah , sen beställde hon en öl och en tequila.. sen va de bra för henne .. så hon typ somna i stort sätt hela tiden.. hon hade druckit lite innan vi stack ner. aja, sedan beställde Ella öl, jag cider , sen ut å röka , beställa igen. fram å tillbaks med den saken. sen gick jannike å ella upp å dansa. jag ville dock inte. å medans dom gjorde de så kollade jag på min vän, Dj - robban =D , han va där . han som tjatar på mig om att vi ska träffas så säger han inte ens hej =( å han såg att de va jag ,.lååångt innan jag såg han typ .^^ aja nog om det då :D erik va där oxå, men han sa inte heller hej, xD haha tror inte han såg mig . :P haaha, han gick lugnt fram å tillbaka me nån brud :) weeeei :D <3 hoppas att erik hittat flicka * hoppas * hoppas * haha =) jaa. vad mer ? :) haha , oj.. haha fan mycket som hände ändå.. JO! Ella gjorde så hennes öl ramla! raaaaaaaaaaakt i mitt knä! gott.. blöta byxor .. mums.. -.- haha , dom ska fan in i tvätten idag . xD haha , uscha . men de torkade ändå ganska fort..^^ orkar inte skriva allting. men mot slutet så gick ja å ella ut å rökte å ställde oss mot en vägg. så pratade en kille med sina kompisar om att få en brud i sängen ikväll så gick han fram till mig och Ella. & lutade sin hand mot väggen så ja typ inte kunde gå iväg eller va man ska säga..

så sa han : är du sugen?
Jag: Nej, inte på dig iallafall !

så ryckte han tag i min arm så drog ja bort den så gick jag och Ella in , eller ja , vi var på väg in. så skrek han : Baby baby baby tills vi gick in. typ. å gick mot oss eller ngt , ja vetnte . lät som han rörde på sig iallafall. haha . herrejävlar att killar kan vara så dumma i huvudet ?:) haha, bara jag som har en underbart bra man <3
men men . efter det så gick vi i stortsätt å tog ut våra jackor ifrån garderoben.. och gick mot busstationen. :) sedan ringde jag min mamma och hon skulle komma  , haha så vi beställde lite mat.. ganska gott å ha någonting i magen efter man har druckit. haha^^ så kom hon precis.. ;D weei .så åkte vi och lämnade ella.. sedan åkte jag och jannike hem med min mamma. mamma gick å la sig när hon kom hem igen. :) och jag och jannike satte oss å käka, sedan gjorde vi i ordning oss för natten. och när ja la mig i sängen ringde jag tobias , haha han sov redan . men ja sa att ja skulle ringa när ja kom hem istället. (a . haha. <3 aja . de va ganska kul igår ändå. men man kan ha fan så mycket roligare. :P haha det var om min kväll, får la se hur denna dagen blir ?:) ta bort millan ifrån buren å lägga henne i en kartong - städa buren kanske ? - städa - göra mig i ordning - kanske möblera om lite? - tända lite ljus mot kvällen - kolla film?  - prata med min man ? <3
-
här kommer iallafall lite bilder ifrån går dagen.
dock bara på mina två,(; smirnoff ice och min drink <3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0