2/11 - 09 ♥

- Tänkte även lägga upp lite bilder ifrån begravningen.. :/







Jag tyckte begravningen va riktigt vacker..
synd att han inte såg det själv.. <3


hej hej
varit i skolan idag. rätt segt men de va okej :) haha mycket jag har att skriva om då.. :P haha , inte specellt.. hm.. kom hem från Tobias igåår. :( tråkigt.. men men.. ;D å i morgon ska jag på praktik besök :) och efter skolan ska jag och pappa åka å köpa arbetsbyxor.. :) men nu ska inte jag uppehålla er längre. tan nu ska ni få se lite bilder på de jag köpte i Ullared. tror att jag skrev de i något inlägg här nedanför?..:) hur som helst. här kommer lite bilder iallafall..:)

- Lite ögonskuggor.







- Ansiktsmasker (:


- En tröja :) köpte även 1 nnan tröja oxå,
men ingen bild på den än. de kommer nog





- Strumpor


- En väska, köpte även en handväska också . :)




- Massage olja :) typ ;)



- Köpte även shotglas i playboy.


- Och ljus




- & en parfym :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0