19/11 - 09 ♥ 6 månader ♥

hejhej!
vad har ja å säga alla idag? :P nästan ingenting. som vanligt ? vart ledig idag.. för att vi skulle ha en familjemiddag i skolan, för klassen å våra föräldrar.  skulle börja halv 3 till typ 8 eller något? å då kände ja att de inte var någon idé eftersom ingen av mina föräldrar har tid för sånt typ . trodde jag..^^ mamma kom fan hem vid halv 4 xD visste jag inte. :) hon brukar ju typ sluta 6. koma hem sådär vid 7 - 8 normalt.och pappa brukar alltid sticka till flyget eller skyttet på torsdagar. så aa.. ^^haha näe nu e klockan 11.. nuär de nog fan dags å slänga fram lite kläder.. inför imonkväll.. :) slipper ja bråka med det imon liksom..hah har föresten hittat mitt busskort. hejja mig! :Dså har ja tjötat me ella massa timmar:P ? å övningskört. (: Så att Krogen med Ella imon. =D lite kul ska man ju ha iallafall =D, dock så saknar jag min älskade Tobias! även om han somnade ifrån mina sms nu =/kram på er, och massa kärlek till min man! höres imon eller något :) / M

6 månader med min underbara idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0