17/11 - 09 ♥ Belle & mattiaz

Hejsan på er gullungar.
inte hänt så mycket idag, skolan som vanligt , -.- hm ja finns inte så mycket mer å säga om det.. ? :S haha. har kommit på en sak iallafall.. ska försöka få bort mina föräldrar på nyårsafton. :) tänkte ta hem pojken.. :) och käka go middag å mysa å lite sånt där ? :) vad tycks om det ?! :D hehe vi har också bestämt att vi ska förlova oss, han fråga förra veckan (a , <3 sötooo!! och det ville han göra den där dagen. så jag fick inte gå ut.. :P haha han ville träffas . men vi får väl se vad som händer å sker ? :) jaja , nog om det så länge. :) nu täker jag vara dum å kasta lite rader på en idiot bloggare.. ^^ kanske inte så snällt, men fan.. hon går för långt.

- Vad kan jag säga? belle of sweden som hon kallar sig ? ärlig talat.. överklass bitch. tyckte hon va ganska okej. tills jag fick de hennes senaste videoinlägg ? orka . hur fan kan man dömma någon på sitt utseende om man har tofs eller inte ? orka att du går runt å kallar folk för slampor ?bara för vissa inte massar i tofs? har du kollat dig själv i spegeln ? äckliga unge. smeker dina egna ben, filmer dina tuttar, ja vetefan va allt du gör, fejk skrattar gör du med! skabb är du! usch. mina åsikter om dig försvann totalt. dom vände. så de räcker å blir över. du bara klagar på alla andra bara för att du tror att du är så jävla perfekt. patetisk är vad du är. säkert inte bara jag som tycker såhär om dig nu. till och med Kissie är ju fna så mycket bättre än va du någonsin kommer att bli.. herregud. du är en överdriven bimbo. det du säger kanske du tycker är sant, då får du taktiskt tycka det. men genom min åsikt är de så in i helvete fel... men hur lågt får svenska folket sjunka egentligen?
^^
- http://belleofsweden.blogg.se/

- Detta är en kille som heter Mattiaz, som verkar vara en helt underbar person, han bjuder på sig själv. vilket jag tycker om hos killar. tro nu inte att jag gillar honom på något annat sätt bara för jag tycker han är söt, make up artist. aja, iallafall. han verkar vara en sån där kille som skämtar om saker, han säger saker som är roliga, han är helt enkelt en grymt bra kille med vad han gör, gå in å kolla. (; dock känner jag inte killen. men han är inte kaxig mot någon annan bloggare vad jag kan hitta på hans blogg iallalfall. kollat in hans blogg 2 veckor nu eller någonting? 1 kanske.? tycker iallafall att den är toppen. tycker ni också borde gå in å ta en titt på den. :)
- http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

äh, nu orkar inte jag slänga mer tid på sånt här. :) har annat för mig. som att prata med min pojkvän. =D, vi har 6 månader på torsdag <3 skriver nog mer då . <3 kram . / M

Kommentarer
Postat av: Jannike

Håller med dig hjärtat -.-''

2009-11-18 @ 20:35:51
URL: http://jannikeovring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0