7/7 - 09 ♥ Sex frågor & annat.(:

Hej igen haha ♥
H
aha kvällen slutade med att Jannike kom iallafall, åkte och hämtade henne runt halv 10 någonting. jag fick köra till Romelanda as kul, =D sedan fick Jannike köra hem. för mamma hade ont i huvudet. så när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, käkade lite , jag iallafall .. gurka och en bit kyckling. gick att äta.. men va inte speciellt sugen å det.. men det gick att äta. så a..spelade lite cs förut, men nu sitter jag och skriver det här och kollar på Cartoon netwoork. haha fyfan va tråkigt.... men va ska man göra när man inte har några kanaler..men nu ska jag göra mig iordning för sängen! (: kram / M
- Jag älskar dig Tobias Fredin, du är allt. <3

Hej igen.. ♥
J
annike kommer inte, som hon sa, och vad vi bestämde igår, så de sket sig. så  nu har jag gjort mig iordning i onödan.. kul =(,. aja det är ju ändå skitsamma?.. ska bädda min säng å städa upp lite på golvet..mamma ska åka å träna snart, så ska kolla med henne om vi kan övningsköra sedan eller någonting.. så får väl se.. ^^ ring eller något om ni känner för det. för jag lämnar nog datorn nu.. ^^ kram / M

Hej alla.:) ♥
H
oppas att ni har sovit gott inatt, för det har jag xD , vaknade vid halv 3.. (a, haha inte så konstigt eftersom jag la mig runt 5 (a. dumma mig ... fyfy. så får man inte göra. xD ska strax göra mig iordning, vilket kanske är bra att göra? Jannike kanske kommer hit sedan, men får se. kanske kul å vara pigg å sånt, å inte se trött ut när hon kommer? inte så kul kanske. men men .:) ska fixa och dona nu :) skriver sedan :) thii kram / M
 - Biiias <3

Let's talk about sex ♥

1.Vilken är din favoritställning ?
- Kanske är lite tråkig nu, men missionären är väääldigt mysig.

2. Vilken kroppsdel är din favorit hos det motsatta könet ?
-  de beror på personen i sig men ögonen och leendet.

3. Vad är det sexigaste en kille/tjej kan göra i sängen ?
-  Jag gillar när han småstönar lite gött sådär. då vet man att han gillar det man gör? (:

4. Värsta sexminnet ?
-  Hm.. vill inte skriva här, men ok, våldtäkten, inte speciellt mysigt,.

5. Hur är ett perfekt förspel ?
- Retsamt och mycket kyssar <3

6. Gillar du hårda/mjuka tag ?
- Vem gillar inte lite hårdare tag?

7. Hur många gånger per dygn har du sex ?
-  Beror på.

8. Vad tycker du om analsex ?
- Inte riktigt min grej. inte testat & kommer aldrig göra

9. Vad går du igång på ?
-  Blickar & massvis med kyssar <3

10. Dela med dig om en sexfantasi du länge tänkt på ?
- Aldrig (; haha

Nu vill jag att du som läser detta ska svara på samma frågor som jag.
Gör det på länken "kommentera" (nedan)
Om ni är fega och inte vågar svara så skriv bara erat namn som kommentar.. 
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

1.Vilken är din favoritställning ?

- Missionären eller doggy xD



2. Vilken kroppsdel är din favorit hos det motsatta könet ?

- Rumpan (a.



3. Vad är det sexigaste en kille/tjej kan göra i sängen ?

- Jag gillar när han småstönar lite gött sådär. då vet man att han gillar det man gör? (:



4. Värsta sexminnet ?

- Hm.. vill inte skriva här, men ok, våldtäkten, inte speciellt mysigt,.



5. Hur är ett perfekt förspel ?

- Retsamt och mycket kyssar <3



6. Gillar du hårda/mjuka tag ?

Beror på mitt humör ^^



7. Hur många gånger per dygn har du sex ?

HAHA ?



8. Vad tycker du om analsex ?

DFet är mot naturens lagar :D



9. Vad går du igång på ?

Det beror på mitt humör faktiskt ^^ Men dirtytalk ;D



10. Dela med dig om en sexfantasi du länge tänkt på ?

- Aldrig (; haha

2009-07-12 @ 23:14:35
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: Maalene

haha jannike då!

2009-07-12 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0