6/7 - 09 ♥

Hej åter igen ♥
Nu har jag allt skrivit jäääätte mycket ...hoppas ni läser och orkar framför allt. haha . men men nu blir det nog sängen om en stund snart,  min hund sover här så sött, den otacksamma jäveln, gjorde en jätte mysig säng åt honom nedanför sängen på golvet. haha,. värsta mysig. så hoppar han upp i min säng! och lägger sig . snällt ? meningen att byta plats i det läget menar han då eller ? ;) nejdu vovven. xD hahaa iof så gjorde jag de för en stund sedan, så nu ligger han vid dörren och sover..^^ sötnos <3 men nu är kl fan halv 4.. dags för sängen innan man ska upp igen.. -.- haha , godnatt och kram, sov så gott alla ni som läser min blogg. (: / M
- Det är du, det är jag, det är vi <3
älskling
Bara så ni vet.
Jag är inte någon jävla docka som ni kan hålla på att reta upp, & försöka förstöra & ta det jag har, ni kommer aldrig att bli mig, ni kommer aldrig få min uppmärksamhet. speciellt inte om ni håller på sådär.okej, visst, vissa ord sårar mer än andra, men tro inte att ni vinner någonting på att såra mig. om det inte är det ni vill. är det de så stick här ifrån. jag är ingen jävla brud som man kan slänga hit och dit, och försöka tro att man kan säga saker till hur som helst, hoppas inte ni är så jävla dumma i huvudet och inte förstår på vad ni håller på med? så jävla patetiska är ni väl ändå inte? hoppas ni njuter över att kunna krossa mig till max! sätt igång. och försök att lyckas.. äckliga jävla patetiska småbarn är vad ni/du är. nu tänker jag inte skriva en rad till ! jag ska lägga mina rader på någonting som betyder och som är mycket viktigare än er era jävla smuts ungar.,kom med någonting bättre nästa gång. (Y)Typ som dig Mirjam, du säger att du har pojkvän, men ändå skönt att vara singel, och du skriver meningslösa rader om att folk älskar mig hit och dit? å ena stunden så skriver du " hur fan kan någon tycka du är söt" andra stunden skriver du massa annan skit som att du har laddat upp bilder på bilddagboken? TE.X , men när ska du fatta att jag inte bryr mig om vad du gör? vi känner inte varann? bete dig inte som om jag vore din bästa vän. för du kommer aldrig bli i närheten en vän till mig, ALDRIG. aldrig någonsin, oavsett om du vill eller inte. glöm. du är luft för mig. du existerar inte i min värld. och du kommenterar mina bilder " här va de ingen kommentar " asså , jag bryr mig inte? tror inte folk som läser det heller gör om jag ska vara ärlig? mina bilder betyder någonting för mig. och då vill jag inte att du ska skriva massa smuts saker? -.- typ som att du har laddat upp en bild? i don't care about you. och vad du säger. men nu är det färdig skrivet om såna här saker.
haha hoppas ni orkar läsa kram <3 / M
max
Detta är en jävla fucking text, blev ganska
sur själv. men aa. läs om ni känner för det. ♣

Hm jag fick en kommentar på bilddagboken,. där jag har en bild på när jag gråter, och jag hade fått en kommentar där det stod " fy vad löjlig du är", är det verkligen så jävla löjligt att vara ledsen ? måste man vara glad och pigg å orka med allting här i världen? jag ska tala om för er eller snarare dig Mirjam. (om du nu läser detta) så är det så att jag gråter typ aldrig! då menar jag typ aldrig. är det så jävla fel att vara ledsen ibland? isåfall ska jag aldrig mer vara ledsen. men jag orkar inte vara stark och orka allting dag in och dag ut, det sliter på min kropp, och speciellt mitt psyke. låt mig vara ledsen dom få gångerna jag är det !? är det så jävla svårt att acceptera att JAG kan vara ledsen? så vad ska jag göra istället för att gråta? leka någon jävla emo och sitta å njuta å skära mig i handlederna? armarna ? NEJ. aldrig. så kom med ett jävligt bra förslag på vad jag ska göra istället för att gråta när jag mår SKIT. så jag slipper vara "löjlig" över att jag gråter någon gång ibland. jävla patetiska unge. du kan tycka precis och va fan du vill. men ska jag vara ärlig så bryr jag mig då fan inte! du är spottet under min fucking sko. nu har jag slängt mina rader på dig. nu räcker det. / M

Heej igen glada folket :) ♥
Jag kom hem för en stund sedan. eller ja, lite mer än en timme sedan. har varit hos Jenny. min mammas gamla kompis. så jag har lekt och busat och även pratat med hennes barn. Andrea och Fanny. det började med att Andrea började kittla mig, så fick kittla tillbaka. ganska så mycket kan man väl säga? xD haha, sedan efter det så skulle jag måla hennes naglar, blått haha fint. xD , hon va jätte stolt efter jag hade gjort det. haha.  och så skulle jag måla en hand på Fanny, sån där fransk manikyr. eller hur det stavas ?-.-  skitsamma. och sedan så sa Fanny till Andrea att jag skulle läsa en saga... så jag hade inget annat val till att göra det, men de gick väl bra, hon somnade iallafall.. :) och det var ju huvudsaken. haha. men fyfan vad man längtar efter unge när man läser sådär... iof så läste jag inte någon speciellt bra saga, haha Aladdin,. haha men det dög tillräckligt för att hon skulle somna :) , när hon hade somnat gick jag ut till Fanny som satt i soffan.  så pratade vi lite & kollade på tv. medans mamma & Jenny satt ute på balkongen och drack vin och prata.:) sedan skulle dom ta en öl på en krog, som var stängd? så dom kom hem efter en stund igen . och då hade Jenny hittat en kruka med blommor i som hon självklart skulle ta med hem haha. roligt :) jaja, <3 nu orkar jag inte skriva mera om den här kvällen. men kul hade jag. så tack som fan för en underbar kväll sötnosar. <3 kram / M

Hej alla glada! ♥
H
oppas ni mår bra, för det gör jag! idag har det inte hänt sådär överdrivet mycket, vaknat, gjort mig iordning, ätit, ska snart äta igen, spelat cs, städat lite. eller a. bäddat (; ska välja lite andra kläder sedan, ska åka med mamma till hennes vän. och då ska jag vara med Fanny .. roligt!(: haha, känt dom sedan jag va liten . så de ska bli roligt !:) får väl se vad vi hittar på då, dricka ett glas vin kanske? ^^ ska min mamma göra iallafall. så får väl se .. (: har fått kontakt med en gammal vän igen. två till och med. Jonatan och Alex :) saknat er killar (: ni betyder. (F . hoppas inte kontakten bryts igen, eller a,. glider ifrån?.. ungar! haha . men men nu ska jag duka. och äta mat. :) så att skriver mera sedan eller imorgon !:) haha =) ha en fortsatt bra dag alla som läser det här. kram på er . / M
- Tobias, min man. <3
Tack för att du finns i mitt liv hjärtat, ingen kan vara lyckligare
än jag. du är det som finns & det bästa jag har. du är min man <3
släpper aldrig taget om dig . jag älskar dig så in i helvete jävla mycket.

JagÄlskarDig<3JagÄlskarDig<3JagÄlskarDig<3JagÄlskarDig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0