5/7 - 09 ♥

Hej igen alla .. ♥
V
ad ska jag skriva? satt och spelade cs med min gubbe, och helt plötsligt ifrån ingenstans så stängdes Elen av.. -.- hur störande är inte det då? en propp jävel som hade gått -.- det är nog det värsta som finns när man bor på landet. finns inget värre, så jag vill flytta härifrån, detta huset är egentligen bara problem =/ * hata hata hata * men nu funkar allt som det ska igen, hoppas det inte stängs av en gång till idag/natt.. min data mår verkligen inte bra av det, sist det blev så så förstördes min dator, så fick byta nån sak i den.. och de va inge kul.och det värsta av allt var att det hände samma sak på kvällen när ja hade fått min dator att funka igen.. xD så får hoppas på att den är snäll mot mig denna gången. hehe =) ,usch jag hat tråkigt... ska fixa lite på Bilddagboken nu tänkte jag. så att.. :) nu skriver jag nog inte något mera idag. utan det får komma mera texter i morgon. :) godnatt och sov gott. kram på er som läser! / M
- Älskar dig så in i helvete mycket Tobias! <3
bara så att du vet det hjärtat.
JagÄlskarDig<3maalene
Hej igen ♥
N
u har jag övningskört i ca 1½ timme :) . gick bra (; haha :) och så har jag städat och möblerat om i mitt rum :) inte riktigt nöjd men jag vänjer mig. :) så äre med allt ju, så jaa.. och vänjer jag mig inte så är det bara att möblera om igen ^^ inte värre än så.. och så har jag ätit mat, kyckling.. -.- haha, och så har jag spelat, och spelat ännu mera . och nu sitter jag här och skriver det här, blev ingen städning i kaninburen idag, får väl ta det imorgon eller någonting?.. och så väntar jag ju självklart på att Tobias ska spela klart så jag kan spela lite grann med honom. (: , myspys <3 så får väl se hur länge jag sitter uppe idag.. om jag inte sätter på en film sedan någon gång. så lär jag väl somna till den, märker vi då, om jag nu sätter på någon. märker jag .haha , xD fifan . näe om man ska lägga upp lite bilder här på bloggen kanske? (: eller någonting. förresten så ska jag lägga in videoinlägget någon dag med. om inte nu ? medans jag ändå håller på här och velar, hade ju det på min gamla blogg. så får väl lägga in det..det kommer in sedan. eller någon annan dag. kram / M
maalene
 Halloj ♥
V
aknade vid halv 1 eller någonting, gick upp, åt lite,sa hejdå till Jannike, och så nu har jag precis gjort mig iordning :) ska strax ut och övningsköra, (: sedan blire till att städa mitt rum. det är ett måste! får väl se om jag möblerar om å sånt, men tror inte de . men men vi får väl se! :)  ska städa kaninburen sedan med. så dom får de lite rent å fint dom med!(: thii . så idag blir det en ganska lugn dag.. blir väl lite cs sedan ikväll med? eller ska man mysa ner sig under en filt och kolla film? (a. aja, får väl se vad kvällen ger ut till mig idag! :) men men nu ska jag fixa det sista, kanske städa lite smått nu innan de blir ut å köra (: , men jag skriver sedan igen! kram så länge, / M
- Biiias, mannen i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0