4/7 - 09 ♥

Hej åter igen ♥
F
örlåt verkligen för mitt flipp förut. det va inte speciellt kul, varken för mig eller för er säkert ? vad vet jag.. men nu ska jag iallafall skriva om vad som har hänt ikväll, kan ju börja med att ingenting har hänt mer än att mamma gjorde pannkakor till mig, Jannike & Sanna. * gott * sedan har jag gjort lite korsord när jag var ute å rökte , sådär ungefär alla gångerna jag varit ute idag. haha ganska kul faktiskt (: ., annars hare väl inte hänt speciellt mycket mer ? spelat cs, suttit här, som vanligt *suck* kul liv man har egentligen =/ . men men .. nu ska jag väl säga godnatt till Tobias och sånt.. & stänga av datorn, och göra mig iordning för sängen, kolla på tv med Jannike.. så äre. skriver imon igen antar jag . :) kram / M
» Tobias min snutte ♥

Hej igen ♥
D
et har fortfarande inte hänt speciellt mycket, Sanna och Linnéa kom . sitter här och är förbannad på min jävla kukdator...ska formatera om hela jävla skiten så jag slipper allt jävla problem med den! är den fortfarande cp då så slänger jag fan ut den kan ja lova! HATA!... faaaaaaaaaaaan !!!!!!!!!!!!!!!!!! ska snart äta tacos ... -.- ingen matlust. -.- nte ens törstig. inte druckit på hela dan . inte ätit heller, så jävla onödigt egentligen! kommer äta en gurkbit lr ngt, de räcker ju för mig , blir ju mätt på ingenting -.- .. aja., ska gå ut å ta en cigg jävel. så kanske jag blir lite lugn.. -.- åt helvete med allt. förlåt för dampet jag nyss fick , men .. aa.. skriver sen lr ngt -.-  kram / M

maalenemaalenemaalenemaalenebjag

Hejsan ♥

Idag har det inte hänt så mycket än , vaknade, gick upp, rökte, håller på å göra mig iordning, ska ut och lägga mig i solen tänkte jag.. mamma är och handlar med min syster, för dom ska hit idag. så vi ska äta tacos å sånt, mys..sedan ska jag och jannike försöka få ut min syster och bada, så hon får lite avlastning med Linnéa. vi får väl se om det funkar eller inte, jag tror hon kommer vägra men då får hon väl vara tråkig då =( , haha. jaja. vad mer kan hända idag? hm, ingenaning.. vi får väl se vad dagen ger. men nu ska jag föna håret och fixa kläder.. och gå ut å vara social mot Jannike, som antagligen redan ligger ute i solen haha , gott (a . ha det så bra så länge så sriver jag mera sedan . kram / M
» ΤΟβιΑŠ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0