30/7 - 09 ♥

Hejsan.. ♥

Idag har de inte hänt så mycket faktiskt... spelat cs, gjort mig iordning, vart på en kurs för körkortet .. :) lyssnat på det.. måste man om man ska ha körkort (; , haha :D så u är de på g. så har ja övningskört lite grann (busigt (a) .. hha dumt jag vet.. :/ men de e bara kortisar.. :)snart blire lite mer allvar... ska städa snart tänkte jag. sedan ta en insomningstablett... för å kunna sova då.. vill ju gärna sova några timmar innan man ska upp (: så mamma ska väcka mig vid 12.. ( så ja hinner städa de sista och sedan in till kungälv.. (vikingamarkand) så ska möta upp tobbe på bussta när han ringer.. <3 så då e de ju bra om man är pigg och glad? :D men nu ska ja fixa lite :) godnatt! Kram / M
Maalene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0