29/7 - 09 ♥

Hallooo.. ♥
K
om hem ifrån kungälv nu, varit där med jannike en stund :) massa mysigt :D ifrån 600:- till 40:- kvar har jag spenderat på idag.  ;D haha duktigt av miiig! HAHA . men man måste ju lägga det på någonting (a. , här kommer lite bilder av det jag har köpt nu (: skriver sedan igen kram / M
Körsbär
- Dagens köp <3 
Trosor
- Dagens köp <3 
Trosor
- Dagens köp <3 
Trosor 
- Dagens köp <3
leggins 
- Dagens köp <3
tuggummi
- Dagens köp <3 

- Dagens köp <3

Hej igen alla :) ♥
K
lockan är nu halv 3.. kom hem för en stund sedan.. :) de va helt okej faktiskt.. :) på vägen dit stannade vi till vid ett ställe.. klockan var väl runt halv 7 - 7 något :) , köt mig en macka då, för jag va hungrig... :) sedan åkte vi till marknaden.. :) gick runt och kollade, max var ju som sagt med , första gången han är med ute vid så mycket folk tror jag, men han va jätte duktig <3 min fina kille :) haha <3 , träffade Tobias mamma och syster med. och hennes pojkvän så klart :) . här under kommer det komma lite bilder på vad jag har spenderat mina pengar på idag (: skiver mer sedan :) kram / M
Ring 
- Dagens köp <3
Tavlor 
- Dagens köp <3
Tavlor 
- Dagens köp <3
Tavlor 
- Dagens köp <3
Tröja
- Dagens köp <3

Halloo :) ♥
N
u är jag vaken, vart vaken sen klockan 05:00.. ^^ haha tiiiidigt :O, ska till en marknad någonstans nämligen, den börjar 7 - 2 ^^ så att :) ibland får man offra sig att gå upp tidigt (: , haha .:) har precis gjort mig iordning.tatt på mig, fixat håret sminkat mig & borstat tänderna så är helt redo för att åka nu (; max ska med . :) ska bli kul hehe .. men skriver sen kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0