28/7 - 09 ♥

Hej igen ♥
K
om nyss hem, varit med Lizette, Alexander,Henrik,Magnus och Linda :) spelage kubb ;D hahah kul som fan faktiskt (; bilder kommer på det sedan! treevligt har vi haft iallafall :) , meen... vad mer? ingenting ... ätit lite röda vinbär nu .. så får väl se vad jag ska hitta på ? lite cs kanske ? snart lägg dags ju, eftersom jag ska upp tidigt imorgon ... hm.. aja , skriver sedan eller imon .. kram / M 
henrik,Alexander, magnus  henrik,raggarn, magnusLizette

Detta är med en bra låt .

En bit av denna låten <3
- Jag älskar dig väldigt mycket, älskar du mig?
är dina känslor på riktigt eller leker du med mig?

Hallooj ♥
M
amma väckte mig runt 11 halv 12 nått ? :) ,och sa att hon har ringt en körskola! så ska dit och lyssna!!! så man får köra... ÄNTLIGTEN! plus att jag får en gratis synundersökning där (: kan inte bli bättre nu jävlar är det på gång <3 kommer plugga stenhårt med körkortet nu.. ska skriva in mig på en körskola med bara . sedan är allt fixat och klart ... vad mer ?jo ska göra mig i ordning för att Lizette kommer hit sedan .kul <3 (: ,min gumma! haha men nu ska jag käka lite. så jag skriver sedan igen..kram / M
malene


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS

2009-07-28 @ 14:01:00
Postat av: maleneb

taack

2009-07-28 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0