27/7 - 09 ♥

God kväll ! ♥
Kollade mig själv i spegeln förut...  fått fastare lår, vilket som är väldigt bra tycker jag! så tro inget annat om bilden, så skriv inte typ " fjortis,slampa,hora " och allt vad ni nu kan komma på som tror får folk att må dåligt ? :).. ^^ så rekomenderar att inte kommentera någonting alls isf. om ni nu ska göra det. men nu var det nog om det , ville bara visa :) kanske inte är sådär jätte intressant men.. jag är glad! (: men nu ska jag inte skriva mer just nu? idag? kram / M

- Älskar dig Tobias!
malenemalene
Hejsan. ♥
U
sch usch usch vad jag har tråkigt,. har duschat, och fixat håret..våfflat det.. så nu är jag sådär lagom fluffig i håret haha. kul lixom ? xD ^^och så har jag sminkat mig, låg i sängen en stund förut och lyssnade på musik....finns ju absolut ingenting att göra, tänkte göra ett videoinlägg idag, men orkar inte? ^^ haha, jaja... nu ska jag ta å hitta på någonting innan jag får flipp eller någonting? xD haha , kul kul .. ska bomba Tobias på sms tror jag !? (a thii ^^ skriver sen eller imon igen, så om jag inte skriver mera så skriver jag godnatt till er alla här nu.. kram / M
JAAAAAAAA
Hej alla mys! ♥
K
om hem för någon timma sedan., gick in i massa kläd affärer, kom ut med 2 linnen (: , och en Bh ! och 2 armband (a. haha, vill ju inte slösa på alla pengar man äger och har. det är ju ändå marknad snart? kanske man hittar någonting då?.. och så var vi inne i en annan affär... där jag hade hittat enas snygg klänning, den va snygg innan den satt på mig.^^ en röd rosa, och en svart.. den va jätte söt, men jag såg höggravid ut i den =( så de var lite synd, plus att jag hade inte lagt ner 500:- på någonting jag kanske använder 1 gång bara, aldrig! haha, då får det lika gärna vara tills jag hittar någonting som passar mig! hah :)  men men.. har fått upp mina 2 speglar idag med ,<3 skönt. så nu ska jag plocka undan lite på rummet så det inte är allt för stökigt, sedan ska jag nog  mysa ner mig framför datorn med något och dricka å käka på :) ..här under är lite bilder på det jag köpte idag. :) skriver mera sedan tror jag, kram / M 
 fika
- Dagens fika (:
Bh
- Dagens köp (:
armband
- Dagens köp (:
Linne
- Dagens köp (:

Godmorgon ♥
V
aknade nyss.. tur va väl det? eftersom vi spelade det jävla zombie spelet inatt, tro fan inte att ja drömmer om det då? ^^ fast om familj och vänner och allt annat!? AS ÄCKLIGT!! FAAAN ..haha. så jäva lääskigt.haha men iallafall :) ska göra mig iordning, ska åka till stenungsund med mina föräldrar .<3 hiii :) fika och kolla kläder, får la se om jag hittar någonting.. :) men skriver mera sedan så har ni något nytt att läsa haha ha de bra sålänge. =D kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0