26/7 - 09 ♥

Hej åter igen för sista gången ikväll ♥
H
AHAHAHA, vad har hänt ikväll ? inte så mycket faktiskt, suttis och spelat cs fram tills nu . :o med en tjej som heter Elin och n som heter Malin :) verkar vara jätte goa tjejer.. (; haha spelat flerat timmar :o.. klockan är nu 03:34.. haha och jag är röksugen som en vet inte vad ? men vågar inte gå ut, för det är mörkt. hahaha påminner lite för mycket om spelet vi spelade på cs :/ inte bara sån där * pang pang * utan man blev zombie :( AAAAAAAAS ÄCKLIGT!!!! man vill bara skrika men vill ju inte väcka huset (; ,  hahah Elin och Malin skrek ju som fan hahahaha. så in i helvete roligt =D .. hahah ! men nu orkar ja inte skriva mera, men tänkte ge er Elins blogg. så kan ni gå in och kolla på den goa tjejen :) - Elindenfina.blogg.se  men godnatt alla som läser detta . kommer mer inlägg imorgon :) haha , så att.. kram / M
hahahahhaa arab
Här är porriga Elin som Zombiiiiie !

Hej åter igen. ♥
N
u har jag varit på Ikea. jag köpte 2 anslagstavlor, 2 speglar, en tavla, och ett fat, och en kruka, en kaktus, och lite dekoration. =D det som är på bild här under. blev nöjd själv faktiskt. och så har jag ätit. tacos, gott... och för en liten stund sedan så kom tobias och hans syster Carro och hennes pojkvän. och sa hej . :) kuul ! <3 . hehe men nu ska jag snart få hjälp av mamma med att sätta upp en av anslagstavlorna, och eventuellt speglarna , men vi får la se på det :) kram / M
tavlatavlakaktus
Hej igen. ♥
N
u är jag tillbaka.. har ätit, rökt . och håller på att göra mig iordning nu :) . ska till Ikea om en stund :) så får väl se om jag hittar någonting? ska kolla på speglar iallafall ^^ och ett nytt databord. lär ju behövas! så jaa. får se vad jag hittar för någonting. :) , men nu ska jag fixa håret^^ haha (; så jag skriver när jag kommer hem igen. (: kram / M

Hejsan! ♥
T
änkte skriva lite om idag.. :), vaknade för en stund sedan.^^mamma gick in och väckte mig.. :) så snart ska jag äta frukost och sedan ska sedan göra mig ordning :) så får väl se va som händer idag. ska kanske till Ikea med mamma idag. så får se vad som händer och sker.(: men nu ska jag gå och äta , så jag skriver sedan! :) kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0