25/7 - 09 ♥

Hej igen alla .♥
N
u har jag fixat lite med bloggen, och hoppas att självaste bilden ovanför blev bättre än den jag hade innan ? så just nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker en cider. gott <3 (: ska strax gå ut och röka tror jag.:) min man har gått och lagt sig för natten.. =/ . haha <3 , söto.. han ringde och sa godnatt.. min lilla plutt unge! <3 men nu går jag ut och röker och hittar på någonting annat? spela cs kanske ? ^^ får la se.. men nu går jag, får se om ja skriver mer... kram ! / M
lovelove
Hejsan på er alla ♥
Hoppas att allt är bra med er, för det är det med mig, som vanligt (; hehe ska berätta lite om idag.. :) har väl inte hänt sådär jätte mycket, vaknade av att Tobias väckte mig :) , så då tog jag fram kläder, och gick in i duschen.. :) skööönt kan man väl säga <3 ,efter det, gick jag ut och rökte tror jag?sedan så kollade vi på tv.. :) , och sen så.. kommer ja inte ihåg . mina föräldrar kom och hämtade mig iallafall .. och då åkte vi hem.. kääkade lite.. sedan gick jag in i mitt rum.. städade lite grann, och så kom mamma med min påse med Smirnoff ice .:) gott ! <3 .. och så fick jag mina kort jag har beställt (: gratis ^^ haha =) skönt det :D och dom blev jätte bra. tycker jag., men nu ska ja fixa min blogg lite grann :) så skriver sedan igen eller någonting :) kram så länge. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0