23/7 - 09 ♥

Hej igen..♥
Gör inte så mycket.. kollat på tv med min man.. sitter och skriver det här nu. & jannike ringde för en stund sedan.. hon har pojkvän, grattis.. (; men nu ska jag inte skriva mer .. orkar inte.. så får ta å lägga mig om en stund och hoppas på att min älskade bubbe följer med ner i sängen <3 .. ha en fortsatt skön kväll . kram / M

Hejsan på er ♥
Jag tänkte att jag börjar med att skriva om inatt! haha jag hade mina mjukisbyxor på mig, bara för att han tog allt täcke inatt.. så blev inte så där jätte varmt.. utan de va kallt så jag tog på mig byxor och stumpor. och låg där... och tv:n var på .. sån rolig natt har jag haft (; ... sedan vid 12 eller någonting blev jag väckt av Tobias.. snällt (; men de e inte meningen att sova bort hela sommarlovet.. =/ inte många dagar kvar tills skolan börjar igen 20 augusti.../: hur jävla segt är inte det då?... aja, han väckte mig iallafall så jag gick upp å tog på mig och gjorde mig iordning lite sådär smått.. :) sminkade mig, borstade tänderna.. jaa, sedan gick vi ut och rökte.. :) ... efter det så gick vi och kollade på tv tror jag?.. :) en as bra film på tv:n.. kommer inte ihåg va den hette men.. det spelar ju ingen roll.. :) bra var den iallafall... sedan så.. vad mer?.. vetinte.. men Lotta ( Tarjas dotter ) gjorde lite mat. gott gott (; jaa... mer än så har det väl inte hänt? ... åt.. gick ut å rökte.. satte mig här i stortsätt ? :) så får väl sitta här ett tag till (; får väl se vad vi hittar på idag, haha fick flipp på min mamma förut med.. /: hon sa att min syster skulle ge mina kaniner mat och vatten... men hon har fan inte fått någon jävla nyckel så hon kan gå in och hämta maten.. fattar inte hur vissa tänker ? ^^ haha, men jag ringde min syster och pratade med Claes (hennes pojkvän) och han skulle åka och köpa kaninmat snällt.. fan, kaniner överlever inte hur många dagar som helst utan mat! gaah... blir så trött.. hade dom varit döda när jag kommer hem så faaan.. då skulle inte jag vara glad många minuter. hade tagit hem en hund.. visst, pappa tål inte. men ändå -.-  de gjorde mig lite förbannad att dom inte planerade med kaninerna INNAN dom åkte till Danmark... jaja.. slut pratat om det! blir bara irreterad =(.nu börjar uppdateringen igång iallafall.:) men nu orkar inte jag skriva mer på det här inlägget. / M

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan ! Gick det bra med kaninerna !! Nästa gång får du ta hit kaninerna och hunden så får dom vara hos oss så vet du att det blir bra ..Kram

2009-07-23 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0