22/7 - 09 ♥

Hejsan, ♥
Fyfan va dålig jag känner mig på att blogga just nu asså :/  det får det bli ändring på! åker hem på lördag, så då lovar jag att de blir bloggande för fulla muggar (: ,haha. jo, vad har hänt idag? vaknade hos Tobias mamma. gjorde mig iordning sådär lite smått, skulle gå ut och röka, så jag fick leta som en jävla idiot efter min tändare som nu är borta :( inget att göra åt, bara att köpa en ny xD. synd för mig xD. men de ska väl inte vara några problem med att skaffa en ny ^^ haha ganska ointressant men. sedan så höll jag Carro (tobias syster) sällskap när hon bakade, sedan hände de väl inte så mycket mer där.. vad har mer hänt idag? åkte till Tarja med Tobias. (: , satt å tjöta lite, sedan så gick jag in i duschen.. medans tobias kollade på en film :) , och så har jag pratat med mamma, dom kommer hem på fredag, så dom hämtar mig på lördag.. så får väl se vad som händer då? blir väl som jag skrev där uppe, att jag skulle blogga som en idiot! (; haha. städa ska jag med göra då. så får se när tobias lägger sig, så man kan kolla tv å mysa lite (: ,  om jag inte hinner somna.. men nu ska jag hitta på någonting annat.. kram / M
max

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kankse har din tändare här hemma va va det för färg! skrattar

2009-07-23 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0