♥ 19/7 - 09 ♥

Hej igen alla. ♥
J
ag tänkte börja med att skriva om vad som hände igår och sådant. vaknade vid 10, för mamma försov sig och sånt, skulle upp halv 9 egentligen.. (; så gjorde mig iordning, sedan åkte jag och mamma till djuraffären och köpte kanin mat. och då fick jag övningsköra en bit (: hehe , kul som faan (: , iaf , så åkte vi till stora höga. pappa skulle kolla kläder, ^^ och ja hittade en as söt klänning som jag ska köpa någon dag ? (: får ju pengar imon så (; ska kolla med mamma om vi kan åka dit någon dag. sedan så åkte vi hem och åt. lämnade max till min syster och så:) , myspys. vad har hänt mer? jo vi åkte till fallens dag ?  eller va de heter , som ligger i Trollhäättan. träffade biias däär , mysigt. (: så kollade vi på vattnet.. när dom släppte de, lika vackert som alltid. så jag lägger in en bild någon dag på det. när jag är hemma? :)  sedan efter fallens, så åkte jag och tobias hem till honom. (; mysigt det med. hehe. men nu ska jag skriva om idag. (: idag har inte heller häänt speciellt mycket än. gjort mig iordning, kollat på när tobias spelade cs, packat och sånt för att vi ska till hans mamma ikväll :) ska bli roligt.. (:, hehe. ja.. vad mer? har nog inget mer att skriva om just nu. så skriver väl någon annan dag, blir inte så mycket inlägg när jag är här. men det kommer när jag är hemma. så skriver jag ner det jag kommer ihåg .<3 ha det så bra . kram / M 

Hejhej alla som läser, detta är till min Tobias ♥
N
u har det gått 2 helt fantastiska månader med dig älskling, och ingen är lyckligare än jag. du är det finaste och bästaste jag har. du är mer värd än guld snuttis, är sjukt glad att jag har dig och ingen annan! vill inte ha någon annan heller, så att det var ju bra med den saken, du gör mig glad - lycklig & allt som bara går att bli, när jag är med dig känns allt helt fucking underbart! allt är verkligen toppen med dig snutte. du och jag <3 så länge du vill och orkar stå ut med mig, visst jag har ett jävla humör, men när jag är sur och arg å allt sånt där så beror det inte på dig <3 bara så du vet, ska försöka kontrollera min ilska och sånt, när du är i närheten. vill inte att du ska gå runt och tro att jag är sur på dig m.m om du nu gör det? vad vet jag, men jag vill att du ska veta att jag älskar dig mest av allt älskling, men det hoppas jag att du redan vet men..förlorar jag dig, jag vill inte ens tänka på den dagen.. jag antar att jag kommer må total skit och om det tar slut någongång, så hoppas jag ändå att vi har kontakt,<3 vägrar förlora dig helt isåfall, men nu är jag lycklig, för att jag har dig vid min sida,kan inte bli bättre och allt känns helt enkelt underbart.är glad i stort sätt hela tiden när jag är med dig (: och allting bara flyter på.. ler hela tiden, mår bra i hela kroppen så fort du är nära mig eller när dina varma mjuka läppar nuddar mina.<3 ensamt att sova utan dig, men det är helt bäst när du är brevid kramar mig, pussar mig godnatt, och ligger tätt intill,att känna och lyssna på dina andetag. så tunga, lugna..du är mannen i mitt liv ingen i världen kan ändra mina känslor för dig ingen kan någonsin ta platsen som du fått hos mig.när du rör vid mig, stannar världen till du är allt jag vill ha plus lite där intill, om vägen du går känns som piska dig i nacken jag håller mitt löfte, går genom eld och vatten du fick mitt hjärta stanna för du är meningen..när jag är sårad och ledsen får du mig att kunna le igen. du springer runt i mina tankar hela dagen, du är något magiskt för kroppen den blir varm varje gång jag ser dig eller håller i din hand, du är det vackraste jag sätt, finaste jag rört vid, jag lovar utan dig kommer hjärtat säga stopp. kärleken till dig jag får fjärilar i magen du är den enda som lyser upp dagen. <3 du är mitt bästa <3 den finaste killen jag är så jävla kär i dig, det känns i hela kroppen :) kommer aldrig släppa taget om dig för någon annan jävla kille,.och inte för någonting annat heller för den delen ska du veta.
19/5 - 09 vårat datum. baby, det är dig jag älskar ! / Din egna flicka
dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0