17/7 - 09 ♥

Min älskling skrev lite söta saker <3 thii <3
Tobias ' Maalene JOIN #GBG031 IN IRC säger:
Jag älskar dig maalene , du är mitt allt , saknar dig , du är det bästa som hänt mig , vi ska aldrig mer bråka va nere hela den dagen , JAG ÄLSKAR DIG du är min finaste prinsessa jag älskar dig något enormt du är det finaste som hänt mig vill aldrig lämna dig , jag älskar dig maalene , du är mitt allt DU<3JAG , Vi klara allting du är finast

love
Hej igen. ♥
nu är jag glad igen, va nog bara sur för att tant röd håller på att ta slut, och så.. (: , så de e ju skönt. minsta lilla sak fel sak kan bli så stor, när man har såna humör svängningar .. -.- inge kul.. varken för mig eller dom som blir drabbade. har fått städat kaninburarna iaf. :) skönt . nu har Millan buren för sig själv. och Gizmo fick den gamla. :) så har flyttat ner den gamla buren till den andra buren =) så.. har dom nära varann , va skönt att få ha städat dom! kan man väl säga. va inge vidare mysigt att städa dom ;D men det är så det är när man har kanin/kaniner. (: , men nu ska ja spela. / M 

Hejsan .. ♣
D
etta känns fan inte alls bra över huvudtaget. skriv på msn om ni vill veta, ni som har den.. iof berättar ja ba för dom närma. =/  riktigt illa orkar inte me detta mer, så sitter å kollar på en jävla lägenhet , och ingen av mina föräldrar är seriösa. tårarna rinner ju som jävla idiotjävlar! ='( fan..Sofia erbjöd sig att jag kunde få vara hos henne ett par dagar efter jag varit med Tobias. <3 ska bli skönt att komma bort några dagar.. ärligtalat.. nej nu skriver ja fan inte mer . kram / M

Hej ♥
H
ejsan alla glada! ;D denna dagen började med att jag vaknade pga. att mamma fråga om jag skulle med till kungälv, så då får man ju ställa upp ibland., så det gjorde jag.^^ gjorde mig i ordning, sedan åkte vi till kungälvs fästning, och kollade på sån där.. medeltids sak^^ AAAAAAAS tråkigt! xD haha, inge kul alls. träffade Andreas och Koffe :) de va kul iallafall (: , efter vi hade gått där i typ . massa timmar, så åkte vi och handlade , ätit mat, hyrt film :) High school musical 3 . hoppas fan den är bra,^^ och så hyrde jag en skräckis ^^ hit and run unrated. kommer aldrig kunna sova, med tanke på att jag tänker kolla på den ikväll/natt haha ;)  hoppas Tobias är vaken med mig då (a ,  så jag slipper sitta här helt rädd och se dum ut^^ haha=D så att.. :D men nu ska jag städa lite. ta upp resten ifrån golvet som jag slängde ner igår^^ (; skriver mera sedan, för nu ska jag roa mig med andra grejjer . kram / M
maalene

Kommentarer
Postat av: Elin - Blondi och gillar rosa !

ååå va gulligt de han skrev =P

2009-07-18 @ 14:01:29
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0