16/7 - 09 ♥

Hejsan hejsan.♥
Detta blir inte många rader..mår inte så bra för att orka skriva och sådant..sitter å gråter lite smått, pratar med Tobias på msn.. hoppas verkligen att detta löser sig..='( vi får kämpa. tillsammans.<3 så att detta blir så bra som möjligt.. /: <3gah.. orkar inte skriva mer nu får la se om de blir ngt mer idag. annars kommer det säkert imon.. kram / M

Halloj igen.♥

Så åter igen kommer detta meningslösa videoinlägget upp, får väl ta och göra ett riktigt, när jag är själv? så de kan bli bra utan att man håller på å cpar sönder, och har vänner som pratar för en. så .. men som sagt, jag sa ju på något inlägg att jag skulle ladda upp det igen, och nu gör jag det.^^ alltid något iallafall.. men men.. hoppas det duger så länge. kram. / M
En text som jag känner, hade små tjafs med Tobias så har tänkt lite...♣

Allt känns bra, men ändå så jävla fel. hatar min jävla svartsjuka =/ vill få bort den, men det går inte. omöjligt, kommer den så tar det timmar innan den försvinner.. /: även om jag inte tänker på att jag är svartsjuk så blir ja de ändå, inte bara det.fan, massa jävla kukskit. orkar ba inte. kommer aldrig lämna dig pga, nån jävla kille? vill bara att du ska kunna lita på mig som jag litar på dig?..bara för att dina ex har varit otrogna mot dig betyder inte det att jag kommer vara det mot dig, det är det värsta jag vet, så varför skulle jag ens tänka den tanken? skulle aldrig kunna såra dig sådär, för jag vet hur det känns. aldrig i hela mitt liv. vill bara att du ska förstå, vill bara kunna umgås med mina killkompisar, utan att ha dig orolig.. =/ jag försöker verkligen att kontrollera min svartsjuka, när du är med dina tjej kompisar, jag bryr mig inte, men jag tänker ju ändå lite smått.. du får försöka släppa på din oro och allt som gör att du inte kan lita på mig.om du vill behålla mig, för jag vet att jag kommer tröttna i längden, för jag tänker inte förlora mina vänner .. men tänker inte förlora dig heller, ?du betyder alldeles för mycket för det. mitt hjärta är fast för dig,..hoppas detta löser sig.. ='( hoppas du förstår att Jag älskar dig Tobias <3

vi
Heej igen..♥
H
aha har tagit lite ifrån Jannikes blogg, om allting som var så roligt, eller a, som vi tyckte va roligt iallfall, haha. vi garvade så in i helvete, ett bevis på att man inte behöver göra någonting för att ha roligt ändå (: huvud saken är ju att man har kul men här kommer det som vi tyckte va svin kul iallafall ^^,


Jannike: Maalene , hela du kommer vara ett enda stort ärr snart om du ska riva upp alla sår.
Maalene: Dom är slut. Jag vill ha sår.
Jannike: spring in i väggen då, men väg inte dina föräldrar.
Maalene: Nej. Jag kan hoppa ut genom fönstret och skära mig på en sten!
Jannike. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *dog nästan* Hur fan ska du kunna skära dig på en sten ?!

Maalene: Jannike, har jag ngt på hakan ?
Jannike: Jag vet inte. Hud för hoppningsvis ? :D Torr hud har du.
Maalene: Jag ska smörja in mig med salva.
Jannike: Maalene du har smörjt in på helt fel ställe.
Maalene: Kan ju lika gärna dra hakan i grus.
Jannike: VAH ! Varför det ? Bara för att d har torr hud ?
Maalene: Som några sa - Dra din pung i grus" så kan la jag dra min haka i pung ?! (skulle säga grus , inte pung).


Hej på er ♥
Jag börjar om att skriva om igår eftersom jag var dålig på att inte göra det igår kväll =/ *förlåt* fast som tur är att det inte hände så mycket mer än att jag började få någon jävla hjärnsjukdom eller ngt ? ;D haha as kul! " jag skulle hoppa ut genom fönstret å försöka skära mig med en sten ". Hm, hur skulle det funka ? haha, jag och Jannike hade tväär kul med det (; och så sa vi något annat,. hm? vad var det ? .. haha jo , att man brukar ju säga "gå å dra din pung i grus?" men så skulleja säga det, haha så blev det helt fel " gå å dra min haka i din pung " haha eller någonting sådant. jaa, sjukt kul iaf. ^^ , haha skrattade as mycket iallafall , det va ju ett bra slut på kvällen iallafall, med tanke på vad som hände innan och sånt , vilket som inte är så lämpligt att skriva här kanske? men jag kan ju iallafall säga att killar som är 17! ska ge fan i 13åriga tjejer. som inte ens fyllt 13 ! IDIOTJÄVLAR. å den killen som höll på med den tjejen skulle döda mig å skit ^^ lyckat killen LYCKAT.. önskar dig lycka till om du nu skulle försöka vilket du skickade sms på att du inte ens skulle kunna döda en fluga? hm, snacka inte så mycket om du nu inte gör det du säger ? fega jävel som inte står för dina meningslösa jävla ord? varför öppna käften då? det är väl ganska onödigt med tanke på vad du kunde har utsatt dig för. idot jävel.^^ haha, och förresten så gick ja in på bdb igår kväll, och då såg jag att Mika, som spelar Ullis " i taket lyser stjärnorna " hade vart inne på och kollat :) Kul (: haha =) men nu ska jag inte skriva om igår, nu ska jag skriva om idag.^^, idag har det inte hänt speciellt mycket faktiskt, vaknade , gick ut å rökte, jannike hade redan stuckit. hm, men kom tilblaka för hon glömde sin handväska^^ haha söto! ska snart hoppa in i duschen faktiskt. och göra mig iordning, och funderar på å städa mitt rum? kan väl vara ganska skönt det kanske? så får jag försöka ta kaninburen med så mina små djur mår bra och inte går å dör:/ synd synd. så får försöka hinna med allting! plus att skriva blogg, och försöka fixa datorn, m.m :) hehe men nu har jag skrivit hur mycket som helst ju, dags att vara tyst. skriver sedan. Kram / M
NappeN^
Jag bjuder på mig själv , med [NappeN^] höhö.

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

Så jävla kul natt va ;D helt klart grym x)

BTW ! Det om Tobbe lät bra gumman. det kommer ordna sig jag vet det :D:d <3 Hoppas på det bästa för eran skull (:

2009-07-16 @ 17:58:39
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: maalene

tack hjärtat..<3

2009-07-16 @ 18:38:45
Postat av: sofiiaofsweden

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA !!!!! Ah du förstår mej tack godegud för det skrattar ju fan ihjäl mej GHAHAH

2009-07-17 @ 04:23:06
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0