14/7 - 09 ♥

 Tobias ' Maalene (L) JOIN #GBG031 IN IRC säger: Du e kvinnan i mitt liv :)


- Jag är så lycklig att jag har dig Tobias, fan vad jag älskar dig.
ser ingen annan än dig. du är min och jag är sjukt lycklig med dig.
när du tar min hand när vi är ute bland folk. då blir jag riktigt lycklig.
att du bara är vid min sida, och visar att du bryr dig och allt
sånt där får mig glad älskling. du är det bästa jag har.
maalene
Hej åååter igen fyfan va ja tjöötar  ♥
M
en det är bara för att jag tycker om att skriva här , så sjukt roligt faktiskt :) hahaha här är ett ganska smart samtal ;D haha eller inte ? fattar ingenting :s Stööööörd jaaaaa <3 men min bästa vän får vara det ibland :) <3 haha :) meen :)  nu ska jag ut och röka IGEN.. haha skitsamma (;  ska dra med mig jannike med tänkte jag , ska binda henne i ett fucking snöööre (a. utan att hon vet om det.. * HAHAH * meen , ja njut av läs stunden och fortsätt gärna att läsa. jag blir glad av allting ni skriver :) . skriver inte mer idag tror jag. :) så ni får sova så gott alla läsare. så godnatt och kram :) / M

Maalene: bla bla bla
Jannike tio minuter senare: vad sa du?

Maalene: va?

Jannike: vah , vad sa du ?

Maalene: Sa jag något ? :o

Jannike: ja , jag tror det, eller vet inte :P


Hej åter igen alla mysiga läsare ♥
S
itter här igen och skriver, fick nog den sötaste kommentaren någonsin här på bloggen tror jag, Tobias mamma.. de va verkligen svin gulligt ! och det glädjer verkligen jätte mycket. blev helt tårögd..Tack Lotta <3 kram på dig <3, gör inte så mycket just nu, sitter och funderar, :) pratar med Tobias . känns skönt. tant röd har kommit ännu skönare , även om jag hatar det, men ändå. haha (; vissa fattar... spelar inte så stor roll faktiskt, om vad vissa förstår och inte förstår ;D jag vet iallafall xD ska till Tobias på lördag.  efter "fallensdagar" eller va de heter ? xD haha inte så noga med vad det heter, oviktigt.. :) men ska iallafall få träffa min älskling, och vi åker till hans mamma! ska bli skönt att hitta på någonting annat också för en gångskull, :) ska hjälpa henne med att fixa en blogg :) ska bli kul ! (: hehe men men :) nu ska jag med spela lite eftersom min gubbe gör det. så får me spela lite så man blir lite trött iallafall ? (a jannike sitter ju ändå tyst som en jävla mus :D haha <3 men jag älskar henne ändå :)<3 men nu skriver jag inte mer just nu :) så att.. kanske slänger upp några rader sedan igen :) & tack åter igen Lotta <3 kramen / M
- Älskar dig verkligen, mannen i mitt liv! <3 du är mitt allt snuttis!!!
<3 är kärlek
Hej igen. ♥
H
ar ätit mat, spelat cs, kollat på en film med jannike samtidigt som jag spelade.. och är allmänt seg och halv depp..vetefan varför men. så det känns idag. ingenting man kan göra någonting åt. hoppas att dagen imorgon blir bättre, annars åker jag till mormor! så jag slipper göteborg.. /: mår inge vidare bra här längre.. vill ha egen lägenhet, slippa skolan, slippa tänka.. bara leva livet lixom.. skönt.. =/ men de är ett tag till, men har gjort ett beslut att jag ska ta mina grundskolebetyg. sedan tänker jag hoppa av skolan och börja plugga till någonting jag verkligen vill bli, bartender eller hålla på med barn... så att.. får väl se vad mina val väljer för vägar.. men men , nu ska jag sluta skriva här just nu , kanske inte kommer något mer inlägg idag, märker vi, isåfall så godnatt. kram / M 

Hej alla super läsare :) ♥
I
går så gjorde jag och jannike inte så mycket, var ute å myste med lite ljus =) å satt å prata väldigt mysigt , tycker jag. (: måste allt göras om ;) . sedan så gick vi in å la oss i princip. gott det med..och idag har vi inte heller gjort så mycket, åt frukost, gjorde oss i ordning, gick ut å tog lite kort, sedan så ringde min mamma och sa att dom va på väg.:) så då häämtade dom oss.och så gick vi ner till vägen ifrån Jannikes hus, (: , Mjaaaaaaa. vad mer? inte så mycket mer faktiskt. åkte till en läkare med mamma. väntade i typ 45 min , så satt i bilen å hade as tråkigt.sedan åkte vi till tempo för att handla, sedan åkte vi hem, och nu ska dom laga mat :) mycket mer har inte hänt idag :P haha , men skriver mer sedan . Kram / M

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan Gumman Du vet att du kan alltid komma till mej vi kan hämta dej om du vill komma och vara här lite .Kramar om dej

2009-07-14 @ 22:31:16
Postat av: maalene

fyfan va det värmer lotta!<3 tack som fan!! <3 det glädjer verkligen kramar på dig <3

2009-07-14 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0