12/7 - 09 ♥

Hej igeen .♥
H
erregud vad jag skriver? tröttnar ni inte? haha =D * det hoppas jag inte (a * nu ikväll så har jag fixat en design till min blogg, vad tycker ni om den ? :) hehe (: hoppas den duger så länge iallafall. tills jag kommer på någonting bättre ^^ spelat lite cs, fixat med bloggen i stort sätt hela kvällen, men fortfarande ingen städning. * dumma mig * och imorgon ska jag vara med Jannike . får väl se vad vi hittar på. hoppas på fint väder iallafall så man kan göra någonting UTE! hehe men nu blir det till att fixa den stökiga sängen och gå ut å röka för sista gången kanske ? får väl se, sista gången jag bloggar för idag iallafall :) så kommer det in mer imorgon igen. hoppas ni fortsätter att läsa <3 , godnatt sov gott kram / M
- Jag älskar dig snutte bebis <3
tobias
Hej åter igen ♥
H
aha, lyckat läge? fixade min blogg lite grann som ni ser ? :) ny design, och en bild. blev nöjd. :) men så skulle jag grejja med den lilla datorn, och smartsaken själv (jag) skulle ta ur batteriet , klart som fan att jag slår till mig med den så hela jävla läppen börjar pissblöda!? haha ? LYCKAT! ser ut som ja skärt mig nu xD . haha fyfan. HATAR den lilla jävla bögdatorn xDhaha. bara skadar mig :/ inte snällt.. :( jajaa.. nu ska jag mysa med mig själv, framför datorn! panga lite hs på cs kanske? haha om jag lyckas med det, vilket jag inte tror .. men ändå ? :) haha =D saknar min bebis.<3 skriver mera sedan antar jag ? :) kram / M


hej igen alla som läser! ♥
J
ag gör fortfarande inte så mycket, har matat och gav vatten till mina kaniner, spelat lite cs, kollar runt på nätet, men har  fortfaranade inte städat? orkar fan inte :/ haha , stor ork man har idag lixom. *Naat* får väl se om det blir av över huvudtaget, men det tror jag.. blir nog inte så mycket sova idag? skulle åkt till Dennis, min pappas arbetskamrat, han har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas, och är jätte trevlig och jätte snäll. men verkar inte som det blir av? klockan är ju trotts allt 8. så att.. =/ blir nog ingenting med det. så ? vad ska man göra ikväll ? någon som vill hålla mig sällskap inatt ? (a . vill inte sova, kan inte sova! :) helt enkelt. haha (; sitt uppe med mig vafan =D , va lite snälla (a, detta va väl ett meningslöst inlägg kanske?. men men, måste skriva någonting känner jag! (: bra att uppdatera lite då och då över dagen tycker jag :) om inte annat så hoppas jag att ni tycker om det jag skriver? även om det kanske är lite väl meningslöst ibland? :)haha :D måste bara skriva att jag saknar regnet .. *regna* (a . haha rolig jag är då?-.- hoppas på regn haha, men det är faktiskt mysigt! och sverige behöver lite regn, iallafall göteborg, snustorrt här ju :O . men men , skriver la mera sedan eller inatt ?eller något :) ha det så bra, kram / M 

Hej igen ♥
L
ämnade Tobias hos hans mamma för några timmar sedan. verar vara en toppen mamma faktiskt :) . helt snäll å sånt :) iaf de ja har pratat med henne :P hehe men iallafall., så tänkte jag att de va dags att blogga igen?efter den långa stunden jag inte har gjort det. haha . så jaja , nu gör jag det iallafall. har ätit mat. :) ska väl städa lite på rummet snart? behövs kan man väl säga,  har nyss laddat upp lite bilder på bdb ., :)  får väl se vad som händer ikväll. blir väl en film eller cs? eller någonting annat.. ^^, men men.. nu ska jag gå ut och ge mina kaniner vatten och mat . :) skriver sedan ikväll igen, ha det så bra så länge, ha det så bra så länge! kram / M
ÄLSKAR
Hejsan.♥
Idag har det inte hänt så mycket, vaknade vid 12 , före Tobias för en gångs skull.. (; haha.. så har gjort mig i ordning, och lite så.. :) , ska snart åka in till stan, för att lämna Tobias.. sedan ska ja åka med mamma och handla. ska äta npågonting xD haha.  gott;D HAHA. men nu så ska jag slå min underbara pojkvän lr ngt , nejdå:) haha han har kul, han tar massa jävla bög kort på mig .. =) skriver mera sedan för nu ska jag lämna honom .. kram . / M

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

Men söööt (; HAHA hoppas att läppen läker :D

2009-07-13 @ 00:08:30
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: malene

HA ! det gör jag med å de gör för jävlans ont;D

2009-07-13 @ 00:13:05
Postat av: Lotta

Va du har gjort en fin blogg du får komma hir och lära mej lite så jag kan stara en blogg med !! Va fin skrivet av dej om mej ..mega kram hälsa din mamma och tacka för ho körde hit tobbe jag missa det helt när ni åkte ...

2009-07-13 @ 00:43:21
Postat av: Maalene

taack så mycket!:) haha jaa jag får väl göra det !(: hehe de skulle vara ännu roligare å kanske lära känna dig bättre. du verkar vara toppen Lotta!(: , äh inga problem! allt för att han ska må bra (: men tacka henne ska jag allt göra!:) kram på dig tjejen

2009-07-13 @ 01:11:11
Postat av: elin

Tackartackar =) din blogg är också bra.

2009-07-13 @ 10:04:37
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Maalene

Tack så mycket Elin!

2009-07-13 @ 14:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0