11/7 - 09 ♥

Hej hej ♥
Nu ikväll har det väl inte hänt så mycket, kollat på tv, " andar, finns det?" och något annat sjukhus program, jävligt intressant faktiskt, (; jannike är här med, blev förbannad föru t.. bråkat med min mamma och lite sånt, inte så lyckat kanske men det är bra nu..:) thi (; men aa. vad mer kan jag skriva? hehe ska snart ut till köket, och kolla hur det går för jannike, hon gör pannkakor. haha gott =),, men sedan hoppas jag på att få sova med min Babe (a. älskar <3 , och nu står jag i köket och kollar på när jannike försöker göra pannkakor, haha . =D, men men nu ska jag ta å kolla vidare, och sedan ,, vet jag inte haha . bra med bärbar dator, ^^haha . men nu skriver jag inte mer idag. så ha det bra så hörs vi imorgon igen. =) , så fåår väl skriva Godnatt och kram. sov gott ./ M
- Älskar dig Tobias.<3

Hallo.♥

Vaknade vid 2 - 3 någongång? vet int va klockan var, gick upp, rökte - gick in i duschen och gjorde mig i ordning. hehe som alltid..haha, och nu sitter jag och min man ute i vardagsrummet och kollar på en as bra film, vet inte va den heter men. den e bra. CANAL + iaf ^^ , hehe. får väl se vad som händer idag, väntar på mina föräldrar, så får vi väl se vad som händer.? ska med dom till Hemma kväll sedan, dom ska köpa godis, och jag måste ha cigg ! :o, hah fyfan..=/, skriver mera sedan, eller någonting, ha det så bra så länge, kram / M
maalene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0