29/8 - 09 ♥

Hallo hallo..♥
Jag och jannike bestämde oss för att följa med mina föräldrar ut en sväng. och det gjorde vi. när vi skulle åka, så hade pappa larmat och satt dörren på lås, hm! SMART. vi blev utelåsta. för att pappa glömde ta sin nyckel. men men han löste det ganska så bra genom att slå sönder en ruta ;D ! haha bravo ? xD , aja, vi var ute iallafall sedan så stack vi till Combi. vilket som var skit tråkigt, Jannike fick smäll av en brud, bara för att hon kramade hennes pojkvän.. hm..mindre kul, så hennes läpp är inte så vacker just nu kanske ? hehe , men men .. beställde en Päroncider - Lakritsshot & en San fransisco.jaa.sedan så träffade vi 3 gamla klasskompisar till mig & jannikes lillebror. Mikael, Mikael & Daniel... dock va kvällen igår inte så rolig pg.a att jag bråkade ganska så mycket med Tobias. förlåt mig älskling.. =/..sedan så stack vi till Tre kockar.. jag tyckte dock att de var mycket roligare där än på Combi. gick till baren och beställde en Smirnoff ice. och det gjorde Jannike med. men efter den så ville hon dra tillbaka till Combi. så då gjorde vi det.. absolut inga folk på combi men,, så blev det iallafall.. och då kom mamma och pappa dit. :) och mamma fråga om jag ville ha någonting. :) och då tog jag en San fransisco till. sedan så åkte vi hem i stortsätt?.. ä kom hem gick jag in på toa och pratade med tobias en bra stund..=/ arga å ledsna båda två.. :/ men men .. <3 och idag har det inte hänt så mycket heller. jag sov till typ 3?
så det är ibland. så har bara slappat. gick å la mig i badet en liten stund när jannike hade åkt. sedan har jag inte gjort ett skit, -.- ska nog gosa ner mig i sängen ikväll med en filt och lite ljus och kolla på en film :) men men, kommer lite bilder här under från igår. ha det bra . kram kram / M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0