27/8 - 09 ♥

Hej .
Känner mig hemsk, men inte orkat blogga så mycket eftersom jag i stortsätt varit helt död när jag kommit hem från skolan och sådant.var med jannike igår och gjorde ett litet klipp igår ^^ haha typ ett litet skämt klipp mot alla fjortisar med munbloss (; Ej seriös någonstans .. :) haha , men men det kommer här under. och idag har det bäl inte hänt så mycket heller ? grymt sugen på att skaffa bebis, men men.. =/ får la ligga lågt med det ett jävla tag till :( usch .. blir snart deprimerad.. :o haha , aja , ska träffa jannike imorgon iallafall.. :) ska bli kul<3 får la se vad vi tjejer hittar på ? :) men nu ska jag låta tiden gå fortare .. så att jag kan få sova så trött som jag är! men skriver nog imon eller på lördag :) kram / M

sleten efter en lååååång dag.. haha så klaga inte (; låter cp i
hennes kamera med ! haha . men men , jag bryr mig inte (:

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA Nappen tjejen ! du är rolig du!!!

2009-08-27 @ 22:13:46
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0