25/8 - 09 ♥

Hallojsan. ♥
Dålig uppdatering!. förlåt.. idag har jag varit i skolan. och gick bort till körskolan sådär vid halv 11 =) någonting.. föra tt jag skulle köra lite bil ! gick rätt så bra faktiskt, tycker jag iallafall..(: körde i 40 min ungefär, om inte lite mer.. nice nice.. (: , haha skitsamma =) haha , så gick ja till skolan , skällde lite på en ny kille i klassen. rätt åt honom! som fan med.. äckel unge!... hm.. och efter skolan kom mamma och hämtade mig, jag fick köra hem (a , haha =) gick bra .^^ sedan när vi kom hem så åt jag lite grann.. och efter det så åkte jag och mamma till min syster för att plocka upp henne... för vi skulle till trafikskolan å plugga lite Teori. så man kommer någon vart ! . och så ska det vara 6 veckor fram över. (: Gött ! är på vägen till körkoret nu.. <3 TOPPEN! (: ,vi satt där ialalfall 2 timmar. och lyssna och skrev.. min syster tyckte jag förklarade bra =) , skönt det ! :) hehe , sedan åkte vi.. körde hem sanna.. :) och jag fick köra ifrån sanna och hem. :) gick bra det med... sedan så har jag inte gjort så mycket, åt lite till .. och har pluggat lite körkort. å markerat viktiga saker.. och sådant. så att aa.. nu är det bara att läsa lite mer .. å lite mer.. inför nästa vecka. när det kommer mycket mer vi ska få läsa. så det blir nog bra. men nu är klockan faktiskt 11.. så ska farma lite. sedan ska jag lägga mig i sängen! skolan imorgon med ju.. sov så gott alla som läser min blogg.. :) kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0