20/8 - 09 ♥

Hejsan på er alla som läser :)
Varit i Skolan idag..den började idag. och nu måste jag faktiskt erkänna att det var väldigt tråkigt.. synd att de är lite negativt. men man ska inte ljuga. så att.. men idag har vi inte gjort så mycket?. fått lite lappar.. och träffat alla nya som börjat i våran klass.. -.- så har vi fikat,jaa, tråkigt är det,,, sen fick vi typ gå hem.. och å åkte jag och pappa hem.. Seeegt..inte varit en kanon toppen dag idag.. det är väl för att jag saknar tobias antar jag ? :/ inte träffat honom på ett litet tag nu känns det som.. men men.. nog om det ? :) . och imon blir det värre.. ska gå i fontin... grilla å fan vet vad? så tråkigt.. börjar 8 !!! :o förjävligt. slutar vid 1 eller något ? -.- *suck* men som tur är att Tobias kommer hit imorgon och gör min dag bättre än någonsin, <3 som han alltid gör min snutteplutt <3 det är han duktig på<3, och så har jag grejat lite med kaninerna med. millan fick hoppa in i Gizmos bur, för å se om dom fungerade tillsammans, gick mycket bättre än när Millan och Chip skulle hälsa på varann.. , men han är död nu så.. aa.. men så tog ja upp millan å kollade på hennes kön... för mamma trodde hon va kille .. för att hon börja sätta på lilleplutten. och så kände jag på Gizmo..  haha ? börjar fundera på om det är en kille som det stod i hans stamtavla.. :o och som säljaren sa.. -.- hm.. millan och Gizmos kön känns likadana så.. aa, får åka till honom å kolla det.. för det var faktiskt en Hane jag skulle ha.. inte en hona till ! :o.. haha , aja , =D nu blire en cigg, sedan göra mig iordning för natten. kanske kommer in bilder vad vi gjorde i fontin med klassen imorgon här på bloggen.. vem vet om jag orkar ta kort eller inte haha =) men men Kram på er ! sov gott.. ska jag iallafall försöka göra. även om jag sovit 3 timmar när ja kom hem från skolan (a , ups ;D .. godnatt / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0