19/8 - 09 ♥

Hej hej! (: ♥

Idag har det väl inte vart någon speciell dag sådär. 3 månader med min bästa idag<3 känns riktigt riktigt bra, :) vaknat flera gånger i morse,^^vetinte varför. men så äre. pappa var hemma vid halv 10 och hämtade min söndriga ruta (a , dumma mig .. =/ haha! så äre! (; och så somnade jag om, vaknade sådär runt 12.:).. gjorde mig i ordning, sedan åt jag lite.. å gjorde mig iordning lite till.. :) , sedan så smsa jag och frågade pappa om han kunde köpa ett cigg paket med sig hem. och de kunde han. om jag kunde städa lite grann :) och det har jag gjort, duktigt av mig! plockat ur - fyllt - plockat ur - fyllt diskmaskinen om å om igen (; haha :D toppen! och så har jag tvättat.. å gjort fint i vardagsrummet - köket - å hallen :) mer behövdes inte. så har jag plockat upp lite ute. gick till brevlådan.. för och kolla om min post hade kommit.. men de hade den inte gjort.. =/ haha , synd om mig ? nejdå...^^ och en sak till, mitt internet har inte funkat på heeeeeela daagen . haha , rätt gött faktiskt (; . men rätt tråkigt när man inte har någonting att pilla med...och ätit har jag oxå gjort. -.- äckligt.. -.- fyfan... mår inge bra i min kropp över huvudtaget. känner mig sur och irreterad, någonting är fel.. så jävla fel ! känner mig helt kall mot alla..hormonjävlar? eller vafan är de för fel på mig? :S ååååååååh....... går å lägger mig snart ='( kram / M


Kommentarer
Postat av: Nossie

Vad tycker du om mitt senaste inlägg "fördomar"?

Vad är din åsikt? Vore kul att veta. Tack på förhand! Kram

2009-08-19 @ 20:02:48
URL: http://nossielife.blogg.se/
Postat av: Elm

Hej! Fin blogg du har :) Kom och besök min: http://storamolnet.blogg.se/

Ha det bra!



2009-08-19 @ 20:14:52
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0