17/8 - 09 ♥


Halloo.♥
Å
åh, måste bara säga att min pappa och mamma och även Leif. är duktiga. altanen är snart färdig. golvet är nästan lagt. bara väggar å tak kvar..:) underbart, snart kan man sitta där med hög musik, en cider/öl.. i handen å en cigg i den andra, och bara njuta av livet.:) Toppen. bild på det kommer in i morgon under den här texten:) men nu ska jag allt soova lite. så det blir fredag fort! Underbart.=D min snutt kommer då (a Längtar efter den finaste! Kram / M
- Älskar dig baby!

Hej....♣
U
sch.. fan ska man göra när man inte mår bra?../: mitt psyke trycks ner igen känns det som, irreterad, ont i huvudet. ja vet inte vad... mår illa å sönder deppad. lyssnar på depp musik hela tiden..=/ är väl inte så det ska vara?.. men nu är det det iallafall.. nog om det, finns inte så mycket att göra åt det just nu iallafall.. kram / M


Tjulululu.♥
Idag har det väl inte hänt så där överdrivet mycket ? mamma väckte mig vid 10.. för att jag skulle gå upp ;D .. men gick upp sådär runt 12 (a. hah han till trafikskolan iallafall :) vilket var bra.. dom gick igenom lite skit saker som är bra. egentligen... (: såå nu har jag ju lite att läsa ..:)skönt skönt, efter trafikskolan stack jag till Sanna för att vara barnvakt åt Linnéa medans Sanna och mamma skulle åka och skriva in henne :) hon valde med bosses (; haha :) goood .(: har jag någon att plugga då och då med.. :) , skönt =) , haha . jaa vad mer? fick köra ifrån min syster iallafall.från rollsbo till tempo från tempo och hem :) , mjaa.. sedan så lagade jag och mamma lite mat vad mer ? ingenting tror jag..?aja värdelös dag., seg som as. och trött som fan. men trafikskolan imon igen.. gaaaah :o (: kul men tråkigt . :P haha , men men nu ska inte jag slösa eran tid mer :) så slänger in lite musik :) som ni kan lyssna på en liten stund om ni känner för det helt klart. kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0