16/8 - 09 ♥

Bara så ni vet! :)

Tobias är bäst!
- 3
helt fantastiska månader på onsdag ♥
Jag älskar dig älskling!

-

Hej igen

Skriver en liten snabbis nu, ska snart sova tror jag?, ska till körskolan en sväng.tänkte jag, så man får reda lite på hur dom gör där och sådant. så man hänger mer lite i deras svängar  (; haha. så får väl se.. hoppas på att mina körkorts intyg kommer imorgon, så man kan börja övningsköra lagligt (a. hihi.. och mina papper ifrån banken. skulle ju va bra att ha dom faktiskt. (: men men det kommer det kommer.. sitter på msn och pratar lite med en gammal vän :) som jag träffade på kockarna i gååår. dock så pratade jag inte med honom, för både han och jag var typ upptagna för fulla muggar! han grejade musiken och lite så, och jag hade kul med Theresia och pojkarna som ville dansa. saknade dock min älskling lite för mycket tror jag =/ som alltid ? haha gör ju fan ingenting annat än att saknar honom.. :) skönt <3 hehe men nu ska ja göra mig iordning för sängen, röka med. och borsta tänderna (: , såå sedan får jag dejta min underbara kudde! (: . skriver imon igen. :) godnatt! kram / M

 -

Hm, är vän med Jannike igen, efter ett litet barnsligt bråk.. tror ingen av oss
mår bra just nu .. så det blir att man blir sur för ingenting. men nu är det bra igen
hoppas jag, känns så iallafall.. <3 hon vet att jag aldrig släpper henne vad som det
än gäller, vi kan inte va sura på varann mer än 1 dag. det funkar inte så (: , inte än iallafall
och jag hoppas att de aldrig blir så. men men , jag älskar dig Jannike! <3
Kolla gärna in hennes blogg,
 om ni känner för det <3

http://jannikeovring.blogg.se/

Halloj.♥

Var ska jag börja?:D var och handlade med mamma igår.. efter det så åkte vi och hämtade theresia.(: , och seedan åkte vi hit.. efter maten började vi göra oss iordning inför kvällen :D, klädersvalet var svårt vill ja lova... vita byxor, och ett svart linne med gula snören överallt..skitsamma.. när vi blev klra i stort sätt så körde mamma ner oss till kungälv,(: Theresia ville ha mat så vi gick till Donken, och när vi kom när vi kom dit blev både jag och hon jätte kissenödiga.. haha! As kul?;D haha... när jag skulle knäppa min knapp på mina byxor,.. tro fan inte att knapp helvetet lossnar? och inte går att sätta på? HAHAHA! så theresia räddade min kväll med att jag fick låna hennes skärp..:), efter hon hade ätit upp och sådant så gick vi till Combi..? Hallå? helt dött.. haha men träffade Elin, en tjej som jobbade i djuraffären förut..:), och 2 gamla klass kompisar som satte sig brevid oss och börja tjöta..:) mikael , å någonting vad han andra hette..:o? hha, men efter nåra timmar så kom Linda och Sandra, 2 ytterby tjejer...^^ och då gick vi till Tre kockar istället.. fullt med folk, mycket bättre muisik ärligtalat, och där träffade vi theresias 2 vänner, Johan som även kallas urban, och En kille som heter Jerry...jag och theresia gick och beställde varsin Smirnoff ice..:) satte oss vid ett bort utan att tänka mer på det.. haha:P,.sen ville Jerry dansa.. full som han var, men okej..vi dansade en stund, sedan när jag gick tillbaka till min cider så ser jag isabelle, min kusin:) hälsar på henne och sånt.=) hehe, sedan gick jag och theresia upp själva och dansa. (; fint fint.. haha , då kommer det en äckel kille som frågar vad jag heter, tog i mina händer å viska va han hette å skit..:S typ 30+ ... aa, vi dansade lite iallafall, han typ skulle bugga med mig? eller någonting åt de hållet, när han snurrade mig så att jag har min rygg mot hans mage så trycker han sin jävla kuk mot min rygg...! GOTT:.... eller inte? och theresia ser det och tar mig där ifrån...:o tack! hha:P äckel kille.. sen efter en stund igen så går jag och theresia och beställer en till cider..och då är den där utläningen där igen... " kom så beställer vi någonting åt dig " hallå? jag kan faktiskt beställa själv... -.- ? han hoppades verkligen på att få någonting haha... fyfan..-.- usch... kan även känna hans äckliga händer mot min ryggrad... fyfan.... =/ vill att min älskling ska bli 18 så man kan gå ut med honom <3 min kramgoa lilla nallebjöörn <3 IIIIIH..... jaa, vad mer? ;) dansade där med theresia och Jerry.. inget mer.. :) sedan skulle vi gå där ifrån för att dom stängde... (: , så gick mot bussta.. och väntade på min mamma.. :) som kom sådär vid kvart i 4 eller någonting, när kockar stängde 3 (a. haha underbart, (Y kanske ska skriva om idag med?.. Blir rätt så kort faktiskt ,. haha, vaknade väl vid 3...(a ? något sådant.. lika bra? jaa... sedan har jag fixat med min farm på facebook..;P hah, jaa.. inget mer,. ska väl äta lite Frukost.. och gå ut och röka nu...ska ta på mig kläder nu iallafall.., för att vi har Leif här, en kille som hjälper oss med en altan..:)underbart (Y... :) . så att... aa.. =D, skriver sedan , ha det så bra så länge, kram / M

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!! Bra att ni är vänner du janike jag tycker inte om att läsa att ni är ovänner ....Kram

2009-08-17 @ 10:20:28
URL: http://ann-charlott.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Det va inte Jerry som va med Ubbe de va Kenny ;) haha ! :) Kram

2009-08-17 @ 23:20:49
URL: http://Saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0