12/8 - 09 ♥


Hejsan ♥

Nu kommer det några TRÅKIGA rader igen kanske? men jag fan.. måste skriva om någonting ? :/ annars gåår min blogg åt helvete :P haha , vad har jag gjort? kört hem tobias till sin mamma :) så stannade på fika. max min hund var med =), så vi satt där en stund . sedan åkte vi hem... åt lite mat, och nu så passar vi min systers dotter.. :) Linnéa. hehe, sötnosen själv, så har sprungit runt och busat med henne :P försöker lära henne att gå, men de verkar inte vara speciellt roligt... inte när man har en gå stol kanske? . men måste lära sig! haha, jaa, imon är det dags för ett nytt p-plåster. för er som inte vet vad det är, så är det ett plåster med hormoner i.. som man inte kan bli gravid på, chansen är väldigt liten.^^, mycket bättre än p-piller tycker jag :) , funkar utmärkt! nog om det. idag är det någonting mer med ! idag är det ingen vanlig dag för det är Fredrik, sophias & Cathas födelsedag hurra hurra hurra. Grattis till er! kraam / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0