11/8 - 09 ♥

Hallo.
Idag har det inte hänt så mycket heller, vknade, gick in i duschen i stortsätt.. och suttit på nätet och letat efter lite kul saker (; haha. intressanta saker.. som jag skrev i inlägget igår, så skulle jag börja skriva om sex, och det blir nog så faktiskt..:) men vi får väl se.. har hittat lite sexställningr, ganska intressant om man har tröttnat på det gamla vanliga? eller bara vill testa något nytt..:) men ja, för er som känner att ditt sexliv går på tomgång? Ingen fara - cirka 100 miljoner samlag sker bara idag så du kan ta en paus. :) man behöver inte ha sex hela tiden :) men de e massa mys (: , tycker jag iallafall. vad ni tycker har jag ingen aning om. (; era egna saker som ni får ta itu med :) Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0