10/8 - 09 ♥

Hejsan.. ♥
Vad kan man skriva om idag?.. älskling kom idag, så har myyst massvis med honom..:) och så har vi varit hos min syster...:) mysigt hehe, faktiskt. klockan är nu 00:56.. och tobias ligger och sover..själv kan man ju inte sova..=/ låter från ett annat rum -.- haha? inte det minsta kul faktiskt..? -.- * om jag ska vara ärlig, så nu ligger jag i sängen med min lilla dator, och försöker komma på om vad man kan skriva om? har funderat på att skriva om sex faktiskt?. det är intressant. och man lär sig någonting nytt hela tiden.. (; haha och det finns folk som vill få reda på saker och ting.:) ? så varför inte? är ju inte precis så jätte intresserad av " mode, glamour", och all annan skit som finns, som folk redan skriver om.. -.- ? men men.. nä, om man ska läsa lite om vad som finns på nätet. eller kanske man ska försöka sova i den här värmen..=/.. å innan tobias börjar snarka ;) ? haha aja, skriver imon igen, ha det bra, godnatt.. kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0