09/8 - 09 ♥


Hejsan :) ♥
I
dag fyller jag 18 :) äntligen. sjukt skönt, inatt så stack jag , jannike & Theresia till Kungälv, mamma släppte av oss vid Busstationen. och så gick vi bort till västragatan för att ta ut pengar, och där va jannikes kompis Kim. och hans vän Joel. :) så vi gick till Combi :) visa leg och sådant. när vi kom in så va de ungefär direkt till baren och beställa .. :) Lakritsshot och en päron cider. haha =D. va det första jag beställde. lika bra (; sedan efter prat och prat, så gick jag upp och dansade med Joel, för han fråga.^^ man måste ju ha lite kul iallafall (: , hehe efter en stund så beställde Joel en vin flaska till vårat bord. :) gulligt av honom, haha , as gott vin!! :o sedan eller om det var innan ? vetefan, så skulle jag och theresia på toa.. och då kom det en invandrar kille och ryckte i dörren och fråga om han fick följa med oss in på toa,. så sa jag " Nej det får du inte " haha. sedan stängde jag dörren, klockrent (; hans miiin xD HAHA jävla fula as. xD haha , träffade massa jag känner där iallafall :) , Laryan, Andersson, å massa mer.. ahah :D värsta kul :) ... sedan så blev det mer beställningar (: cider cider och cider (; haha gott :D ... och till slut en lakritsshot... och då skulle dom typ stänga.. :) så då vare bra med det.. :) klockan var 10 över 4 när jag och jannike kom hem iallafall (; , lång rolig kväll och natt..:) så aa.. ska skriva lite om nu med också tänkte jag? :) min mormor kom förut.. :) fick pengar :) som jag ska lägga på körkortet.. :) helt klart, och så kom min farmor, så fick jag rosor och pengar, och ett halsband. med ett hjärta på :) as gulligt <3  och så kom min syster och Linnéa. och jag fick en äkta PLAYBOY morgonrock.. rosa (; as ball :D kärlek! (; och ett navelsmycke:) också jätte fint.:)och av mamma och pappa fick jag 5 körlektioner,& välja vilken körskola jag vill :) och så fick jag en nyckelring :) som det står " min bil " på :D haha (a , känns som jag är nära nu! sköööönt <3 . :D så nu har vi typ fikat och farmor och sanna e kvar.. :) så får väl se vad som händer sedan, :) åker ev. till Tobias imorgon (a <3 HOPPAS!!! saknar han så jag håller på att gå sönder.. men nu ska jag vara lite social :) .. så att.. :)kommer in bilder ifrån igår/natt sedan! så skriver sen igen :D haha ha det så bra så länge. och tack för att ni lääser det jag har att säga :) kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0