07/8 - 09 ♥

Heeej ! ♥
S
itter hos jannike nu,  vi har vart vid hästarna, förut ^^ och  så har vi farmat lite grann.. haha, xD KuL ?, vad mer, vi har ätit.. :P å ätit... å rökt,? vad mer? så har vi kollat på film (Stephen king - Cujo) as bra , men lite halv läsklig, en hund som får typ rabies... haha , så jävla fult, men den är bra som fan faktiskt. :) tycker jag då (; .. haha  ska väl snart sova tror jag? eftersom vi ska åka hem till mig rätt tidigt å fixa å dona. :) .. men de blir bra! =D nu blir det inte så mycket mer att skriva, ska försöka få tag på Theresia nu innan läggdags..^^ och grejja på bdb . kram / M

Hallå hallå .♥
V
ad händer idag? jo, ska städa lite i huset nu, för mina föräldrar är inte hemma, (SKÖÖÖNT.. ) om man får säga så ibland,så ska städa lite här hemma , och göra mig iorndning, sedan ska jag se om ja å mamma kan åka å handla inför i morgon... Förfest här antar jag ? :) , sedan kroogen , hur som helst vad som än händer imon så ska ja ut iallafall, ska planera lite över dagen hur de blir i morgon.. med mat å sådant.. Jannike får hjälpa mig .. (;  aja, ska städa huset nu, och göra mig iordning , efter jag och mamma har handlat så ska hon köra mig till Jannike (a , och hämta oss där imorgon.. så det blir nog bra =D , thiii =D , men nu ska ja sätta igång :) , skriver sedan .. Kram / M
- 2 daagar kvar ! <3
jaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0