06/8 - 09 ♥

Hej..♥
O
rkar egentligen inte blogga.. det tar onödig tid på skitsnack..känner mig ju inte sådär överdrivet glad idag..vad jag än säger elelr gör, så blir allt bara fel? skulle ta en pytte liten bit paj förut, av min rabarberpaj.. som jag gjorde igår.. och då va pappa å klaga på mig " tänk på hur du ser ut? du kan inte äta sånt " eller något liknande av det sa han... /: , så ska fan banta sönder mig. lika bra...kom ihåg att ni klagar på att jag ALDRIG äter! nu kommer de sluta med att jag äter mindre än någonsin... fint ? så jag kan gå ner i vikt som ni nu vill, iaf du..och mamma på att jag inte ska sova bort hela dagen, att p-plåstrets helvetet ska av, fan vet allt !!!!!!!!!!!!!!! ska banta tills jag är tillräckligt smal för att slippa få klagomål.  ja, vill bara sova.. =/ orkar inte vara vaken något mer..äh, jävla piss inlägg.. / M

- Kanske lite löjligt att bli ledsen av, men när dom vet att
ja inte mår bra med min kropp så säger dom sådant.. ska
 börja göra som jag själv vill med min kropp å mitt jävla liv.!

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

ÄLSKLING <3 LYSSNA INTE PÅ DOM <3 /: DU ÄR JÄTTEVACKER PRECIS SOM DU ÄR OCH DU ÄR MYSIGT ! DU SKA INTE VISA ATT DU TAR ÅT DIG FÖR DÅ VINNER JU DOM, ELLER HUR ? DU ska vinna, inte dom ! <3 /: Hjärtat då /: Tycker synd om dig nu. Detta ska inte få gå igenom. Du får äta precis hur mkt du vill och vad du vill, men det du kan göra är att du är ute mer så fastnar det inte på kroppen (a. Hjärtat du ä gudomligt vacker. Du ska inte banta Malene <3 /: Gör du det så gör jag det . <3

2009-08-06 @ 23:43:22
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: elin

stackare=( så ska de ICKE va. du är ju värsta hetingen!

2009-08-07 @ 13:51:32
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0