05/8 - 09 ♥

Heej på er ♥
K
an berätta om gårdagen lite smått sådär... när Jannike hade åkt hem kom Theresia hit..rooligt =) haha, hon kom på si cykel, (; sån barn flagga, cykeln är blå, hon har korg, med grönt "teddy" fluff, :D, och ett rosa LÅS (; HAHHA hur jävla porr e inte de då xD hahha , vi gjorde lite mat senare på kvällen :) ,  Makaroner och skid bönor eller vad dom heter ? xD haha sedan så bäddade jag rent sängen, och Theresia hjälpte mig ju självklart. <3 så nu är sängen ren och fin igen :) ., .sedan efter en stund så la vi oss och kollade på film, (Heartbrake hotel) men så somnade jag ju såklart efter en stund (; ahaha :P snällt (; ... och hon sa att hon kollade klart,..^^ och så idag har de inte hänt sådär jätte mycket.. Theresia cyklade hem. och jag har fixat och donat lite grann i mitt rum..på fredag blire storstädning..(; .. och så har ja vart med mamma lite ... och nu ikväll bakade vi paj, och så har jag letat efter lite folk som ska med ut på lördag.. hittat ett par stycken, bara dom bestämmer sig om dom ska med -.- haha .. :D jaja blir skitbra ! :D men nu ska jag sova eller göra någonting annat så att nu skriver jag inte mer .. godnatt och sov gott.. :) kram på alla läsare. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0