04/8 - 09 ♥

Hallo..♥
Gick fan upp as tidigt kändes de som, gick och la mig sådär runt 6 tiden, kvart i 6 kanske?... haha. gick iallafall upp runt 9 halv10? (a, haha gick upp å börja städa.. ahah.. sedan har ja gjort mig iordning sådär lite smått.. inge mer med det.. är la så det är.. men nu ska jag dra och köpa cigg .. så min hals blir lite bättre kanske? ett vanligt och ett menthol paket.. xD hööhöhööö . min hals ska få bli bra för en sekund eller 2 (a.. skriver snart igen. , nu är jag tillbaka. för en stund sedan (; håller på med min Farm på Facebook en del, så ganska osocial med bloggen.. och även på Jesper.nu (; haha. jagat max med .. han stack efter någonting, så ja sprang efter  full fart . haha såg säkert kul ut, fick dra upp mina byxor , och hålla mig över brösten xD så inte dom hoppa ut , å byxorna ner xD hahah hade vart lite för mycket kanske.. men nu sitter hudfan fast i en lina på gräsmattan.. hoppas han lär sig nu efter all tid . såå.. ska in på jesper igen tror ja innan maten tror jag (a, haha fanns massa roliga spel :D... och efter maten får jag se vad jag hittar på, min älskade snutte mår lite bättre iallafall.. bra det <3 , Iiih... jag älskar dig massa mest älskling! kram på alla er som läser / M
Biias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0