03/8 - 09 ♥

Det är du, det är jag, det är vi

N
ågonsin tror jag! gaah, hans underbara ord värmer stenhårt ! jag kan känna ditt underbara hår dras sig genom mina fingrar, att få känna din närhet baby, kommer inte släppa taget en sekund om dig. kan ja lova dig om jag så skulle skriva det med blod. <3 Jag älskar dig så fruktansvärt mycket tobias.♥


Jag fick den mest sötaste texten av min pojkvän <3

Älskling ?
Kommer du ihåg första dagen hos dig , när jag åkte as tidigt för att få vara me dig ? Första gången jag såg dig du smälte i mina ögon , Jag älskar dig med hela mitt hjärta och själ, du är det bästa som hänt mig i livet , du har tagit upp mig från det mörka hålet och upp till himlen , du är allt i mina ögon , låt mig se dig le bby , jag älskar dig ! och kommer älska dig tills den dagen döden skiljer oss åt , va så mysigt när ditt hjärta slog as fort och jag frågade varför , och du sa bara för du e här , värmde som fan hjärtat , jag älskar dig något enormt , tänker på dig varje dag , hela tiden .. Snart fyller du 18 stor flicka Grattis i förskott älskling , vet itne än va jag ska köpa te dig , men det ska bli något som kommer direkt från hjärtat , Jag kanske inte är världens bästa pojkvän men jag försöker , Det var kärlek i första ögonkastet för mig . Du är den bästa flickvän man kan ha , och jag älskar bara dig maalene <33 Din enbart din Tobias Johan Fredin <33

Biias
Let it be known , Let it be heard , You are the love of my life <3 // Tobias


Hej alla läsare ♥
K
om nyss hem. varit ute med mina föräldrar, varit å käkat efter mammas jobbinterjuv.. :).. vad mer ? jannike kom hit (: , annars i stort sätt har jag väl städat ungefär halva dagen .. haha , för vi ska fixa om lite saker om huset, kom inte ihåg vad. men en kille ska komma å kolla imon.. fixa ner lånen å sånt tror ja de va..?  ^^ vetefan.. så måste va städat å rent å så när han kommer :) kollat vidare på lite bilar idag.. fan va sugen man är..... får väl se va som händer med det.. men nu ska jag vara lite social mot Jannike :D Föresten grattis på födelsedagen Cissi ! skriver sedan! kram / M

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va du är duktig som städar och fixar hemma! Jag önska jag hade en tjej som du !! Skrattar jag har ju carro när ho får sina ryck ...puss kram saknar dej

2009-08-03 @ 22:18:20
URL: http://brannagard.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh va sött han skrivit den söte lille Tobias....

Ni är väl värda varandra.. Sötisar... Love dejj <3

2009-08-04 @ 20:06:32
Postat av: coach7store

Good post! Thanks for sharing with us, I'll recommend it to all my friends!

2011-02-23 @ 03:47:06
URL: http://www.coach7store.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0