01/8 - 09 ♥

Hejsaan ♥
Idag har de inte hänt så mycket? blev väckt av Tobias, ovanligt (; han börja kittla mig -.- snällt när man föörsöker få sin skönhetssömn xD HAHA eller inte (; gör inget <3 sedan gick ja upp å gjorde mig iordning för vi skulle in till stan.. och träffa tobias vänner :) Martin och Andrea tror ja hon hette? (: så kom Sofia in till stan , <3 sötnosen själv :) thii =D .. sedan åkte vi hem... och träffade Jannike och hennes Kille Stefan :) så var vi med dom en stund.. sedan åkte vi hem,^^^och åt typ ? grönsaksoppa ;D inge gott,, efter en stund så gick jag in i duschen.. :) jaa ? typ det.. lekt med Linnéa med.. hon och min syster är här så :) jaa.. <3 nu ska ja göra lite Fisksoppa =) ... så får hoppas på att den är god. .efter det blir det till att bädda rent sängen , känns behövligt. :) haha, så ja kan få ha mitt täcke, xD så slipper min babe ta det ifrån mig x) <3 men skriver mera imorgon.. :) godnatt godnatt alla som läser kram på er / M 
- Älskar diig bebis <3
tändare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0