8/7 - 09 ♥

Hej igen.♥
Har nyss varit med Sofia., kollade på film , satt lite vid datorn, och hade allmänt mysigt. får vi göra om , tycker jag..:), thii men nu har jag inte mer att skriva. godnatt. <3 / M

Hejsaaan ♥
I
dag har det inte hänt så mycket. ätit, gjort mig iordning , eller ja , håller på .. Sofia kommer hit om en stund :) myspys! (: får väl se vad vi hittar på , jannike är kvar så <3 :D får väl se ? :) haha =) något förslag på vad man kan göra idag? ska städa kaninburen idag iallafall, det är ett MÅSTE. så att :) men det går ju ganska så fort haha =) , hade världens hemskaste dröm inatt :/ , drömde att min pappa skulle dö när som helst, och jag var hemma hos någon (minns inte vem) men min lärare var med, och jag försökte smsa pappa.. men hade inga pengar på telefon,.vaknade upp gråtandes.. =/ fyfan.. :/ Älskar dig pappa <3 tur att det bara var en dröm iallafall.. <3 men nu ska jag föna håret och fixa mig :) thii (a, Btw! min älskliiing kommer imorgon <3 (a helt glad <3 haha skriver nog sedan igen. kraaam / M
- Tobias, min älskade man <3
pappa
Pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0