13/7 - 09 ♥

Hejsan igen :) ♥
N
yss varit uyte och rökt, fixat lite saker i photoshop. ska packa nu tänkte jag , ska sova hos Jannike inatt (: , så får väl se vad vi hittar på ikväll/inatt/imon :P haha , men kommer hem imorgon igen :) själv eller med henne, ingen som vet. men men :) nu ska jag packa. så att. har 127 läsare :) bara idag , fyfan va gött =D , känns helt bra.. verkar som jag kommer fortsätta med bloggen då :) om ni nu gillar den, tack som fan för att ni läser! det glädjer verkligen :) . men skriver mera imorgon då :) eller sedan, får väl se. hehe ha det så bra om jag inte skriver sedan så får ni sova så gott och drömma söta drömmar,ha en fortsatt bra kväll .kram / M

Tjululu (; ♥
H
ar ätit, spelat cs, inte så mycket mer... finns inte så mycket att göra, har över 90 kollare på bloggen nu . framåt går det (: tack som fan! sitter och skriver det här, kollar på tv, och jannike sitter vid den lilla datorn, ^^ haha och min läpp gör fortfarande ont.. ifrån igår. =/ haha lyckat... näe om man ska göra någonting ? (; haha. så kanske jag skriver mera sedan ? :) vem vet.. :) ska väl sätta mig lite på bdb en stund., men men =) hörs sedan eller imon :) kram / M
- Älskar dig min mygglarv <3
mygglarv
Hej alla underbara läsare. ♥
H
åller på att försöka fixa lite med bloggen, bara så ni vet, därför inte det på sidan syns i text, utan är massa små jävla svarta prickar, sjukt störande. så jag antar att jag får försöka fixa och dona med det innan jannike kommer, annars så får det vara som det är. för jag orkar inte bråka med den .. men är iallafall jätte glad idag, har över 70 tittare på bloggen bara idag, fortsätt =D, hehe sånt gör mig glad! (: hoppas ni gillar det ni läser bara, . men men .. nu ska jag fixa lite, innan allt går åt helvete. men släng gärna en kommentar om ni känner för det ! kram / M   

Hej alla (: ♥
D
et blev en ganska sen kväll/natt igår.. låg i sängen och pratade med Sofia ifrån 3 till halv 5 typ . kändes som om hon behövde det.. =/ <3 lilla gumman..men men vaknade väl runt 1 någonting sådär ? smsade Jannike för igår bestämde vi att vi skulle leka.=)  så nu har jag ätit och duschat å håller på å göra mig i ordning (: eller ja, jag skriver det här . innan jag gör mig iordning , hehe men fixat håret halv klvart, kläder har ja fått på mig å lite så :) så ska snart sminka mig sedan ska jag ta kort till bdb & blogg. (: så de kommer upp lite färska bilder.:) vilket som kan behövaas ibland kanske?vad vet jag.vad jag och Jannike ska göra idag, vet jag inte, mer än att vi ska till Maxi, för att hon skulle kolla/köpa nya rakblad till sin rakhyvel, intressant va !? (: haha .sedan vet jag inte.. ska byta sängkläder i sängen idag. behövs kan man väl säga (: , och jannike lovade att hjälpa mig med det (; för att det är så in i helvete tråkigt xD haha , men nu så ska jag fortsätta göra mig i ordning. sedan ska jag vänta på henne. (: så att.. vi hörs sen. så ha det så bra så länge, kram / M
puss

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

Vi gör någonting spektakulärt :D

2009-07-13 @ 16:22:10
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: Maalene

ja exakt. xD

2009-07-13 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0