02/7 - 09 ♥

Halloo ♥
M
in dag började : Blev väckt av tobias sådär runt 9 kanske? somnade om och sov till 11 kanske? vetinte. haha (: , gick upp...  åt med babe efter en stund, gjorde mig iordning.. och hade för jävla ont i halsen... låter som ja ska hosta upp allt jag äger och har i min mage :o sådan vass jävla hosta!...fyfan... sedan så gjorde vi inte så mycket? satt väl mest och dega, så skulle vi köra hem honom vid halv 3.. eller a.. köra han till Busstationen.. så fick köra hem ifrån kungälvs Sjukhus typ :).. trotts att ja inte mådde hundra bra så gick det bättre än någonsin idag..:D så när vi kom hem gick jag i stortsätt och la mig, blev väckt vid 6 tiden av mamma som sa att de va mat .. så gick upp å käka, kände mig piggare, men fortfarande halsen som stör.. =/ .. efter det så satt jag ute med pappa en stund :) och pratade bilar... :D så har suttit vid datorn en stund nu och hittat 2 st jag vill ha! :D såå kanske ska få nån av dom , vilket jag hoppas på (a , eftersom jag snart fyller 18.och pluggar körkort så fråga mamma och pappa vad jag önskar mig mest, så sa jag en bil, och pengar till körkortet :D såå vi får väl se vad som händer och sker när jag fyller :) bara 1vecka kvar (: , värsta gött (: här under kommer det bilder på dom 2 bilarna ja kollade på :) , men skriver sedan eller imon :) kram / M
Bil
 
Bil


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va tuffa bilar !! Bjuder du på smörgåstårat när du fyller år!!

2009-08-03 @ 11:54:28
URL: http://brannagard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0