Studenten 2010!

Pratade med min Rektor måndags.. ska börja på nordiska till hösten är det tänkt, och då frågade jag henne om jag fick ta studenten.. och de fick jag, så nu är det bara 3 månader kvar till studenten, fatta va lycklig jag är? mössan är beställd. och så ska jag köpa balklänning, skor kanske någon tjusig väska!?:D & beställa en balbiljett + beställa tid hos en frisör som fixar håret inför den, plus sminkning. nice! å studenten, äre klänning å skor, hår och smink då med? och kanske ett par naglar?(a

såhär ser min student mössa ut :)

Kommentarer
Postat av: Nisse

Kul med så många possitiva saker på din blogg sötis.

och goa kramar har du med ;)

2010-03-09 @ 23:32:29
Postat av: Maleneb

haha ;D

2010-03-11 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0